Beantwoord

Zender pakket npo+ toevoegen aan je tv

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 4219 keer bekeken

Hoi

even een vraagje,
het lukt me niet om NPO+ toe te voegen aan men tv.
hoe moet ik dit doen ?

Groetjes Wieteke riemens
icon

Beste antwoord door Joran 5 January 2019, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Wieteke, welkom op het forum! Bedoel je NPO Extra (Plus)? Dat is een losse app die je (mogelijk) terugvindt in de appstore van jouw Smart TV. Die app vind je niet op de TV ontvanger. Als je extra NPO zenders bedoelt, je vindt NPO 2 Extra op kanaal 88 en NPO 3 1 Extra op kanaal 76, beide zenders zitten in het Pluspakket.
Kleine correctie

je vindt NPO 2 Extra op kanaal 88 en NPO 1 Extra op kanaal 76, beide zenders zitten in het Pluspakket.

76 is nu NPO 1 Extra, NPO 3 Extra bestaat niet meer (programma's nu alleen online via npo3.nl )
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt helemaal gelijk, ik had het overgenomen van deze pagina: Extra zenders bij Interactieve TV | KPN. Ik laat het even aanpassen.
Ha ha. Deze is "veel" actueler 😉
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-2/

Ik vind het wel heel raar dat ik Netflix wel in de zender lijst zie maar geen NPO plus. Dit is tenslotte ook een publieke zender. Je moet allemaal kunstgrepen toepassen om NPO plus te zien. Het is moet toch eenvoudig zijn deze of bij de zender lijst of bij de KPN apps toe te voegen. Ik vind dit echt een gemiste kans.