Beantwoord

Zender tijdelijk niet beschikbaar

  • 4 November 2019
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb ook het hele weekend al last van dit probleem. Online scan geeft idd aan dat er geen storingen zijn en dat er niks mis is met verbindingen. Alle stappen die online worden geadviseerd wel 100x doorlopen. Geen enkele verbetering. Het hele weekend alleen maar hier mee bezig geweest. Mijn weekend is verschrikkelijk verpest! Ik heb al mijn diensten bij Kpn en betaal me een ongeluk hieraan. Dit is écht slechte service! 

 

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 November 2019, 08:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @C.E.A.. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je geen tv kan kijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een reactie achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@C.E.A.. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je geen tv kan kijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een reactie achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

 

Beste Vikash, 

Ik heb het forum profiel aangevuld.

Ik zit nu wederom met dezelfde problemen met interactieve tv en wifi. Gelukkig niet zo irritant als dat weekend toen ik mn klacht heb ingediend, maar nog wel te vaak.

Ik hoop niet dat dit weer zo'n verschrikkelijk weekend wordt!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @C.E.A. Wat vervelend dat je opnieuw dezelfde problemen hebt met interactieve TV en internet. Zou je mij willen uitleggen wat er precies gebeurd? Heb je een aanpassing gedaan in de bekabeling in huis? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +21

@C.E.A. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is dan wil ik je vragen om mijn vragen alsnog te beantwoorden. Ik hoor graag van je. :slight_smile:

Reageer