Zender van de maand: augustus 2018

• 30 juli 2018
  • 3 reacties
  • 516 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27
Als het in augustus net zo warm wordt als de afgelopen tijd in juli, dan verstop ik me lekker in huis. Zonneschermen naar beneden, gordijnen dicht, koel drankje, En een beetje duisternis op de tv met de nieuwe zender van de maand: Crime + Investigation.

Marcia Clark Investigates volgt officier van justitie Marcia Clark die opnieuw kijkt naar onopgeloste moordzaken. Ze richt zich specifiek op de cruciale eerste 48 uur en hoopt zo nieuwe invalshoeken te vinden die in het originele onderzoek niet meegenomen zijn.

Bekend van haar opvoedprogramma's kun je Jo Frost ook op C+I zien. Hier bespreekt ze Killer Kids. Waarom plegen sommige kinderen zware misdaden? Wanneer is een kind, strafrechtelijk, verantwoordelijk voor zijn of haar acties? Deze, en andere moeilijke vragen, bespreekt Jo elke aflevering met allerlei experts aan de hand van verschillende echte misdaden.

Vanaf 17 augustus begint er ook een nieuwe serie van It Takes a Killer. Hierin worden een aantal van de beruchtste moordzaken ter wereld worden onderzocht. Het bewijsmateriaal, plaats delict, en alle omstandigheden worden besproken door experts van Scotland Yard en de FBI. Met uitgebreide profielen van de dader(s) wordt zo duidelijk hoe de misdaad is gepleegd en waarom.

Kijk voor meer informatie op de de site van Crime + Investigation of de Zender van de Maand pagina op onze website.

Heb je het Pluspakket al, dan kun je vinden op kanaal 82. Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in augustus gratis via kanaal 23.

Als je ook na augustus wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Klinkt goed @Erik_
Wat is je adres?

😎 🍨 🍷 🛀🏻 ⛱
Reputatie 7
Badge +27

😃
Reputatie 7
Badge +18
Zender van de maand, kunnen jullie dit niet in HD weergeven? Want AMC was het vorige maand als "zender van de maand.", en ik heb het Pluspakket, en ik heb hem dan in HD. Zo jammer dat ZvdM niet in HD wordt weergegeven. En is het niet een idee dat er ook eens een zender uit een andere pakket daarop uit te zenden? Want de meeste klanten hebben denk ik wel het Pluspakket. 😉 Zo kunnen jullie toch reclame maken voor die andere zenderpakketten. 🙂

Reageer