Zender van de maand: augustus 2020

  • 29 July 2020
  • 12 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

 

 

 

 

Poten, snavels, vacht en veren, alles komt voorbij deze maand op Animal Planet, de zender van de maand voor augustus. Naast leuke docu's over wilde dieren zijn er series te zien voor zo'n beetje alles wat je kunt bedenken op het gebied van dieren. Van kleine hondjes (My Tiny Terror) en katten (My Cat From Hell) via grotere honden (Pit Bulls & Parolees) naar dierentuinen (o.a The Bronx Zoo) en dierenartsen (o.a. The Vet Life). En, persoonlijke favoriet als groot fan van wijlen Steve Irwin: Crikey! It's The Irwins. Waarin je ziet hoe Steve's vrouw en kinderen zijn werk voortzetten in Australia Zoo.  

 

Verder is ook deze maand voor het laatst de Met je Hart Matinee voor iedereen te zien. Dit speciale programma wordt de t/m augustus elke laatste zondag van de maand uitgezonden op de zender ONS. Hiervoor zetten we op die dagen deze zender voor iedereen open. 

Deze maand is dat op zondag 30 augustus, van 15:30 tot 17:00, je kunt dit dan bekijken op kanaal 89.

 

Animal Planet vind je in het Pluspakket op kanaal 85. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand augustus gratis via kanaal 42. Als je ook na augustus wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu » Mijn service » Zenderpakketten / Menu » Instellingen » Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 p/m (Hussel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Schuin geschreven tekstje klopt niet.

Correcties hier in groen.

Eurosport 2 vind je in het Pluspakket op kanaal 36. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand augustus gratis via kanaal 42. Als je ook na augustus wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger...

Reputatie 7
Badge +30

Hahaha, is het weer een keer zover :D Merci!

Reputatie 7
Badge +16

Wordt deze zender voor de campinggasten ook open gezet voor online kijken?

Reputatie 7
Badge +28

@Erik_ 

En als je toch bezig bent met de tekst corrigeren: 

Verder is ook deze maand voor het laats    (de t mist) 

 

Je schrijft verder dat KPN in augustus aandacht besteed aan sport. Is er al iets bekend over de Ronde van Polen?

Zie dit topic van @Giant2000 :

 https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/ronde-van-polen-via-livestream-itv-504685

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_

En als je toch bezig bent met de tekst corrigeren: 

Verder is ook deze maand voor het laats    (de t mist) 

 

Aangepast :)

 

Je schrijft verder dat KPN in augustus aandacht besteed aan sport. Is er al iets bekend over de Ronde van Polen?

Zie dit topic van @Giant2000 :

 https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/ronde-van-polen-via-livestream-itv-504685

Ik vermoed dat het inderdaad gewoon een verwijzing is naar het kunnen kijken van Eurosport 2 via de app. Maar dan heb je inderdaad wel Pluspakket nodig. Ik heb navraag gedaan of het nog mogelijk wordt om de zender van de maand via de app te bekijken. Ik kom er, in dat topic, op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Wijziging: de zender van de maand voor deze maand en volgende maand zijn omgedraaid. Vandaar dat het nu Animal Planet is, en Eurosport 2 volgende maand. Ik heb het startbericht hierop aangepast. 

Reputatie 7
Badge +16

Wijziging: de zender van de maand voor deze maand en volgende maand zijn omgedraaid. Vandaar dat het nu Animal Planet is, en Eurosport 2 volgende maand. Ik heb het startbericht hierop aangepast. 


Jammer, want juist deze maand is er veel wielrennen op Eurosport 2.

Ah leuk, een herhaalzender uit de Discovery stal!

Jammer, want juist deze maand is er veel wielrennen op Eurosport 2.

Heb je het pluspakket niet, @Giant2000 ?

Reputatie 7
Badge +16

Jammer, want juist deze maand is er veel wielrennen op Eurosport 2.

Heb je het pluspakket niet, @Giant2000 ?


Jawel, maar denk even aan de andere sportliefhebbers.

Jawel, maar denk even aan de andere sportliefhebbers.

Die mogen m.i. sowieso niet rekenen op gratis doorgifte via 42. Één zender per maand (12 dus) uit het pluspakket met 27 zenders….

Reputatie 7
Badge +22

Jammer, want juist deze maand is er veel wielrennen op Eurosport 2.

Heb je het pluspakket niet, @Giant2000 ?


Jawel, maar denk even aan de andere sportliefhebbers.

Ze hadden het beter andersom kunnen doen, in juli Animal Planet, en nu Eurosport 2. Wie bedenkt ie zender vd maand voor KPN? Dan is die niet helemaal wakker geweest. 😂😜