Zender van de maand: juli 2018

• 2 juli 2018
  • 6 reacties
  • 593 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

Nieuwe maand, nieuwe zender. En deze maand is het een van mijn persoonlijke favorieten, AMC. Tjokvol met oudere films en kwaliteitsseries. Denk aan Humans, Turn: Washinton's Spies en Hap & Leonard. Of, op het gebied van film, Alice, The Terminator of Stargate: Ark of Truth.

Kijk voor meer informatie op de site van AMC of de Zender van de Maand pagina op onze website.

Heb je het Pluspakket al, dan kun je AMC vinden op kanaal 70. Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in juli gratis via kanaal 23.

Als je ook na juli wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.

6 reacties

Reputatie 7
Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in juni gratis via kanaal 23.Jammer, juni is al voorbij. 😉
Reputatie 7
Badge +28
😁
Reputatie 7
😁Als je ook na juni wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger ...Je dacht zeker dat je al klaar was. 😂
Is het een idee om TV5 zender van de komende maand (en alle volgende maanden) te maken ?
Als plus abonnee hebben we niets aan een dubbele zender. We missen TV5 nu al....
Reputatie 7
Badge +28
😁Als je ook na juni wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger ...Je dacht zeker dat je al klaar was. 😂
Ha, dat dacht ik inderdaad. Nu echt :D

Is het een idee om TV5 zender van de komende maand (en alle volgende maanden) te maken ?
Als plus abonnee hebben we niets aan een dubbele zender. We missen TV5 nu al....

Jammer dat het verdwijnen van TV5 voor jou wel een gemis is. Helaas zal dat niet anders worden. Wellicht dat bij de zenderwijzigingen van 2019 TV5 terugkomt. Maar daar is niet met zekerheid iets over te zeggen.

De zender van de maand is bedoeld om juist klanten die het Pluspakket niet hebben een voorproefje te geven van de zenders die daarin beschikbaar zijn. Dat betekent dan inderdaad dat voor mensen die het Pluspakket al wel hebben, kanaal 23 altijd een dubbele zender is.
Reputatie 7
Badge +16
Op 25 juli en 1 augustus kunnen we naar Ajax – Sturm Graz kijken op Ziggo Sport voor alle abonnees.

Reageer