Zender van de maand: juni 2019

  • 29 May 2019
  • 11 reacties
  • 2016 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30



Het is al weer bijna juni, en dat betekent ook weer een nieuwe zender van de maand. En voor juni is dat RTL Lounge.

Voor de soapfan kun je er kijken naar GTST Classics en The Bold and the Beautiful. Verder komen Nederlandse series zoals Kees & Co, Gooische Vrouwen en Sam Sam komen aan bod.

En, in afwachting van zomerse temperaturen, is Baywatch er voor je :)



Heb je het Pluspakket al, dan kun je RTL Lounge vinden op kanaal 73. Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in juni gratis via kanaal 28.

Als je ook na juni wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ja kijken naar ouwe meuk . Ik volgde tennis en dat hebben jullie mij ontnomen . Wie zit hier nou op te wachten . Vertel mij dat eens . Boze klanten creëren iets anders kan ik niet verzinnen .
Nou, ben ik daar even blij mee. Een zender van die veelverdieners van RTL. Wie bepaalt in vredesnaam de zender van de maand?
Het is mij als Telfort-klant nog nooit gelukt naar kanaal 28 te kijken met alléén basis-pakket.
Ik heb nu mijn combikorting -/- € 5,- verruild voor het pluspakket, dus binnenkort moet ik het wèl kunnen zien.
Reputatie 7
Wat maakt het uit?

Het is gewoon een zender uit het pluspakket. Iedere maand een ander.
En Baywatch is gewoon cool! Vooral de dames, maar ook de Wellcraft Scarab 😎
Reputatie 7
Badge +30
Het is mij als Telfort-klant nog nooit gelukt naar kanaal 28 te kijken met alléén basis-pakket.
Ik heb nu mijn combikorting -/- € 5,- verruild voor het pluspakket, dus binnenkort moet ik het wèl kunnen zien.



Jan, heb jij een zwarte afstandsbediening? Want in dat geval zit de zender van de maand op 33 voor jou.
Reputatie 7
Badge +30
Ja kijken naar ouwe meuk . Ik volgde tennis en dat hebben jullie mij ontnomen . Wie zit hier nou op te wachten . Vertel mij dat eens . Boze klanten creëren iets anders kan ik niet verzinnen .

De zender van de maand is elke maand een voorproefje van iets dat in het Pluspakket zit. Ik begrijp dat jij afgelopen maand met veel plezier naar het tennis hebt gekeken op Eurosport 2. Je kunt dat blijven doen, maar dan zul je het Pluspakket moeten activeren.
Hoi, @Jan-D
Bij Telfort is het basispakket uitgekleed. De volgende kanalen ontbreken. En krijg je ook niet met het pluspakket. Ze zitten in het Uitgebreid Pakket van € 5 extra. (nou weet je direct waarom Telfort goedkoper is....)

KPN: basis- en pluspakket en themapakketten
Telfort: basis-, uitgebreid- en pluspakket en themapakketten

Deze zenders ontbreken bij Telfort i.h. basispakket:
21 ID HD
28 Zender vd Maand (elke maand een keuze vh pluspakket)
32 History channel HD
37 Viceland HD
38 Insight HD
41 Euronews
42 Al Jazeera
49 Arte
92 France 2 HD
93 RTV 7 (Surinaamse zender)
96 RAI UNO
140 TRT Turk
651 Erotiek boutiek

(bron1)(bron2)
Reputatie 7
Badge +30
Oh ja, dat is ook zo. Dat is ergens vorig jaar aangepast. Daardoor zit de Zender van de maand op kanaal 28 voor Telfort in het Uitgebreid pakket. De logica daarachter ontgaat me een beetje, maar het is wat het is.
Hallo @Erik_ ,
ik heb een witte AB, maar heb nu ook het pluspakket, dus voor mij geen punt meer, maar wilde het wel even aankaarten.
Misschien dat met de definitieve samensmelting van KPN/Telfort de Tv-kanalen wel weer op 1 lijn komen.
Reputatie 7
Badge +16
Ja kijken naar ouwe meuk . Ik volgde tennis en dat hebben jullie mij ontnomen . Wie zit hier nou op te wachten . Vertel mij dat eens . Boze klanten creëren iets anders kan ik niet verzinnen .
Zender van de maand... elke maand een andere zender uit het pluspakket. Nieuwe maand, nieuwe zender.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb zo enzo het Pluspakket, maar ik ben helemaal verkocht aan Baywatch. Iedere werkdag rond 18:30 uur op RTL Lounge! 🤗