Zender van de maand: mei 2018

• 26 april 2018
  • 17 reacties
  • 1095 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28
De tijd vliegt! Het is alweer bijna mei. En mei is natuurlijk bij uitstek de maand van het Eurovisie Songfestival. Om daar bij stil te staan is de zender van de maand mei 192TV.

192TV is dé zender voor muziek uit de goeie ouwe tijd, voor jong én oud. De jaren vijftig tot aan de jaren 90, alles komt aan bod. Je ziet niet alleen videoclips, maar ook TV-optredens en specials. En in mei zit daar dan ook Songfestivalaandacht bij. Ik kijk er, als liefhebber van het Songfestival, zeker naar uit!

Kijk voor meer informatie op de website van 192TV of, in mei, de Zender van de Maand pagina op onze website.

Heb je het Pluspakket al, dan kun je 192TV vinden op kanaal 113. Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in mei gratis via kanaal 23.

Als je ook na mei wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wij hebben het plus pakket en wij kijken vrijwel dagelijks naar 192 tv het is geweldig om te luister en kijken een aanrader deze zender ???
Reputatie 7
Badge +30
Maar, als je dus al flink betaald voor het Pluspakket krijg je geen extra zender?
Reputatie 6
Badge +8
Maar, als je dus al flink betaald voor het Pluspakket krijg je geen extra zender?

Dat is best vaak! Eigenlijk kun je beter geen pluspakket nemen, dan profiteer je van extra's. Heb je het pluspakket? dan heb je nooit extra's. Het zou handiger zijn als KPN dit afwisselt met zenders uit pluspakket en extra zenderpakketten zoals FOX Sports en Ziggo Sports. (of Duitse TV pakket?!)
Reputatie 7
Maar, als je dus al flink betaald voor het Pluspakket krijg je geen extra zender?Dat is toch logisch, die "Zender van de maand" is toch gewoon een reclameuiting.
Reputatie 7
Badge +18
Maar, als je dus al flink betaald voor het Pluspakket krijg je geen extra zender?Dat is toch logisch, die "Zender van de maand" is toch gewoon een reclameuiting.Ja, om meer klanten naar dat Pluspakket te lokken. Maar ik denk dat de meeste het Pluspakket hebben omdat ze KPN Compleet zijn. En dat Fox Sports weinig zal zijn. Maar dat is mijn mening, en verder vind ik dit wel een idee: Dat is best vaak! Eigenlijk kun je beter geen pluspakket nemen, dan profiteer je van extra's. Heb je het pluspakket? dan heb je nooit extra's. Het zou handiger zijn als KPN dit afwisselt met zenders uit pluspakket en extra zenderpakketten zoals FOX Sports en Ziggo Sports. (of Duitse TV pakket?!)Ik heb dit ook wel eens aangegeven, maar hiervoor niet echt een concreet antwoord op gehad. Maar ik denk dat KPN dat eens moeten overwegen. Ik denk dat een zender uit het Pluspakket zinloos is.

En dan nog een dingetje: "Waarom is zender van de maand niet te bekijken via de ITV-app?" Het is jullie eigen kanaal KPN, dat kan haast niet dat dit met rechten heeft te maken, want 192TV is ook op ITV-online en de app te bekijken.
Reputatie 7
Ik ben absoluut geen fan van reclame en dus ook niet van de "Zender van de maand". Ik ben ook volstrekt ongevoelig voor reclame, sterker nog, bij mij werkt reclame eerder averechts, het wekt bij mij juist afkeer op. Ik heb er gelukkig ook nooit last van immers in onze favorietenlijst staan alleen zenders de wij interessant vinden, de rest zien we gewoon niet, ook kanaal 23 dus niet.
Reputatie 7
Badge +16
Zender van de maand: zou best leuk zijn als het een keer een zender was uit een ander pakket als alleen maar het pluspakket wat gratis is in het KPN compleet abonnement.
Reputatie 7
Badge +18
Zender van de maand: zou best leuk zijn als het een keer een zender was uit een ander pakket als alleen maar het pluspakket wat gratis is in het KPN compleet abonnement.Ik ben het daar helemaal mee eens! De meeste klanten zullen wel compleet zijn, en het Pluspakket hebben. En zender van de maand mogen ze ook HD maken, mits dat die bewuste zender HD is. ;)

@Giant2000, eventueel er een aparte topic van te maken over deze onderwerp? 🤔
Reputatie 7
Badge +16
@Giant2000, eventueel er een aparte topic van te maken over deze onderwerp? 🤔
Mag, maar is niet nodig denk ik.
Reputatie 7
Badge +31
Ach, heb pluspakket. 23 staat verborgen 😉
Reputatie 7
Badge +16
https://www.kpn.com/beleef/films-tv/de-zender-van-de-maand.htm
In Juni is dat RTL Lounche, helaas weer een zender die de meeste gebruikers al hebben uit het pluspakket.
Reputatie 7
https://www.kpn.com/beleef/films-tv/de-zender-van-de-maand.htm
In Juni is dat RTL Lounche, helaas weer een zender die de meeste gebruikers al hebben uit het pluspakket.
Ook wel logisch, de "zender van de maand" is niets anders dan reclame om zo mensen te interesseren in een betaald pakket zoals het pluspakket. Andere betaalde pakketten hebben ofwel een specifieke (kleine) doelgroep of zijn niet gevoelig voor dergelijke reclame.
De zenders uit het basispakket kan iedereen al zien, dus het heeft weinig zin om die tot "zender van de maand" te bombarderen.
Reputatie 7
Badge +16
Toch kan ik me herinneren dat we wel eens een zender uit een ander pakket hebben gehad als zender van de maand.
Reputatie 7
Toch kan ik me herinneren dat we wel eens een zender uit een ander pakket hebben gehad als zender van de maand.Dat zal zeer zeker en dat zal vast en zeker nog wel een keer gebeuren. 😉 Wel zal het, denk ik, altijd zo blijven dat de "zender van de maand" veel vaker uit het Pluspakket dan uit een ander pakket.
Reputatie 7
Badge +18
Wel zal het, denk ik, altijd zo blijven dat de "zender van de maand" veel vaker uit het Pluspakket dan uit een ander pakket.Ik vind dat eigenlijk dom, want ik denk dat de meeste klanten KPN Compleet zijn, en dan zit die pluspakket bij. Tenzij ze voor Fox Sport kiezen, ik denk dat KPN hier compleet de plank mis slaat, en vind het dan ook nog zo als ze een zender plaatsen, en het is in HD, zendt het dan niet in SD uit. 😉
Reputatie 7
Badge +30
Volgens Telecompaper neemt iets meer dan 30% van Nederlandse huishoudens een combi van vast en mobiel af. Vermoedelijk is dit bij KPN iets groter dan bij Ziggo dus je, als je heel ruim denkt maximaal 50% zeggen. Dat is nog steeds "maar" de helft. Een deel daarvan kiest Fox Sports. Daar kan ik zo 1,2,3 geen cijfers over vinden maar dat zal wel een redelijk gedeelte zijn (aanname).

Kortom, niet de meeste klanten zijn Compleet, en daarvan heeft waarschijnlijk niet iedereen het Pluspakket.

Robin
Reputatie 7
Badge +16
Ik ben niet compleet maar heb het wel 😃

Reageer