Zender van de maand: mei 2020

  • 8 May 2020
  • 1 reactie
  • 207 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

In de maand mei is Out TV de zender van de maand. 

OUTtv is dé lifestyletelevisiezender voor de gay- en open-minded met internationaal succesvolle tv-programma’s, spannende LHBTI series, rauwe reality, indrukwekkende documentaires, hysterische telenovella’s, gay romcom’s, award winning films én OUT originals. OUTtv doet verslag van nationale en internationale LHBTI-evenementen, filmfestivals, fashionshows, reizen en de lifestyle van de community. Altijd anders dan anders en vaak nooit eerder in Nederland te zien geweest! De programmering van OUTtv gaat verder waar die van andere zenders ophoudt. 

 

Out TV vind je in het Pluspakket op kanaal 77. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand mei gratis via kanaal 42. Als je ook na mei wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 (Hussel).

 

Normaliter plaatst @Erik_ elke maand een bericht over de zender van de maand, maar deze maand is hij er nog niet aan toe gekomen. Voor deze keer neem ik de honneurs dan maar even waar. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Super, dank hiervoor, @Noordzee :blush: Ik was afgelopen week vrij en met de drukte die op dat moment ontstaan is, is het iedereen hier even ontschoten. Heb er nog wel even een plaatje bij ingeplakt.