Zender van de maand: november 2017

• 31 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 769 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27

We gaan de donkere dagen van het jaar weer in. Wat betere tijd dan nu om je te verdiepen in de duistere kant van de mensheid 🙂 RTL Crime, de zender van de maand voor november, helpt je daar graag bij. Of je nu gaat voor true crime, of er liever wat make-believe bij hebt, alles kan.

Kies van de series bijvoorbeeld voor Cobra 11 of een van de verschillende CSI series. Hou je meer van Nederlandstalig, dan is er nog Flikken: Gent, of gouwe ouwe Baantjer.

Voor het waargebeurde kun je een kijkje nemen in de schokkende gebeurtenissen in Britse buitenwijken in True Crime: Nightmare in Suburbia. Of, als je liever Amerikaans hebt, kijk naar True Crime: 48 Hours.

Je vindt RTL Crime binnen het Pluspakket op kanaal 74 en deze maand gratis te bekijken op zender van de maand kanaal 23.

Kijk voor meer informatie op de https://website van of de zender van de maand pagina op onze website.

Als je ook na november wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €10 p/m.

3 reacties

Reputatie 7
Hmm, kijkt hier dan iémand naar? SD uitzending met programma's als CSI die n.b. HD zijn gemaakt. Geen gezicht op een (grote) HD of 4K TV. Enige SD die ik af en toe kijk is ONS. Middels opname o.a. The Saint en Onze Ouwe (Der Alte). Dat zijn sowieso SD programma's.
Reputatie 7
Badge +10
Hmm, kijkt hier dan iémand naar? SD uitzending met programma's als CSI die n.b. HD zijn gemaakt. Geen gezicht op een (grote) HD of 4K TV. Enige SD die ik af en toe kijk is ONS. Middels opname o.a. The Saint en Onze Ouwe (Der Alte). Dat zijn sowieso SD programma's.
Ja hier kijk ik na, kwaliteit is wel minder, maar op zich weer beter dan die NPO thema rotzooi, daar is echt niet na te kijken. 😉 .
Maar ik snap sowieso niet dat 26 zenders uit het pluspakket allemaal SD zijn, en dat voor normaal €10,00 per maand. Voor zn bedrag mag je ook wel een beetje kwaliteit verwachten toch 😉.
Reputatie 7
Ja. Als ik het pluspakket niet gratis had bij Compleet dan zou ik overwegen om het te stoppen. Er zit echter ook wel een leuk on demand deel bij. En 2 HD zenders waar ik naar kijk te weten Nat. geo. Wild en Animal Planet. Heel af en toe neem ik op van AMC HD.
Eurosport 2 HD kijk ik alleen bij speciale sportevenementen.

Reageer