Zender van de maand: november 2019

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 498 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

Halloween is aanstaande, kom je gezellig meegriezelen? In het kader daarvan is de zender van de maand in november RTL Crime.

 

Zoals de naam al doet vermoeden zie je op deze zender allerlei misdaadseries. Denk dan vooral aan goede bekenden zoals de CSI franchise (CSI, CSI: NY en CSI: Miami), Criminal Minds, Castle en Commisaris Rex.

 

Ook voor materiaal van Nederlands(talige) bodem kun je hier terecht. Moordvrouw, Baantjer, Flikken, keus genoeg :)

 

Tenslotte is er ook aandacht voor waargebeurde zaken met True Crime: Crime Stories.

 

RTL Crime vind je in het Pluspakket op kanaal 74. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand november gratis via kanaal 28. Als je ook na november wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 (Hussel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Dit vind ik een hele leuke serie:

Commissaris Rex:


Neem het ook op, want van die reclames wordt je gek van! 😩😉

Reputatie 7
Badge +30

Jaaaa, ik keek hier vroeger altijd naar, super leuk!

Reputatie 7
Badge +22

Jaaaa, ik keek hier vroeger altijd naar, super leuk!

Ja ja, kijk jij het ook weer? :wink:

Reputatie 7
Badge +30

Op het moment niet, iets te druk met andere series en films in mijn nooit eindigende opneemlijst :D

Voordeel van een zender als RTL Crime, ze herhalen best vaak. Dus ik verwacht dat het er volgend jaar ook nog wel is.