Zender van de maand: november 2020

  • 31 October 2020
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

November, maand van de spannende dingen. Dus wat is er dan een betere zender van de maand om daar bij stil te staan dan RTL Crime.

 

 

Zoals de naam van de zender al aangeeft wordt er voornamelijk misdaad uitgezonden. Over het algemeen ook meerdere afleveringen van een serie achter elkaar aan, dus ideaal voor binge-kijken nu de avonden weer vroeg donker worden.

Qua series vind je er veelal bekende zoals de verschillende versies van CSI, maar ook Criminal Minds en Castle doen mee. Van eigen bodem vind je Baantjer en Flikken. En, een persoonlijke favoriet, Commissaris Rex is elke zondagavond te zien.

 

RTL Crime vind je in het Pluspakket op kanaal 74. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand november gratis via kanaal 42. Als je ook na november wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu » Mijn service » Zenderpakketten / Menu » Instellingen » Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 p/m (Hussel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@Erik_ kanaal 874? Ik denk dat je kanaal 74 bedoeld. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +22

@Erik_ kanaal 874? Ik denk dat je kanaal 74 bedoeld. 😉👍🏼

Ik zie dat je hebt aangepast, topper! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +30

:D

Reputatie 2
Badge

Is de zender van de maand voor december al bekend :grinning:  ?

Reputatie 7
Badge +30

@19DT2120, ja, zie hier :)