Zender van de maand: september 2020

  • 28 August 2020
  • 10 reacties
  • 459 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

September staat voor de deur, de maand waarin de herfst weer gaat beginnen. Het zal mij benieuwen in hoeverre het echt herfst al wordt, of dat we nog een maandje weer gaan/blijven zomeren.

In ieder geval, om alvast een begin te maken met het herfstige gevoel van nostalgie is de zender van de maand voor september ONS.

 

 

ONS is bij uitstek de zender voor klassieke tv series. Denk dan aan Dad's Army, ‘Allo ‘Allo, Blackadder, Keeping up Appearances en Doctor Finlay. Daarnaast wordt er meestal ook elke week wel een goede film uitgezonden. Komende week is dat München 72, over de gijzeling van Israelische sporters tijdens de Olympische Spelen van ‘72.

 

 

Tevens zijn komend weekend, 29 & 30 augustus, de Ziggo Sports kanalen voor iedereen vrij te kijken. Je vindt deze op kanaal 233-238.

 

ONS vind je in het Pluspakket op kanaal 89. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand september gratis via kanaal 42. Als je ook na september wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu » Mijn service » Zenderpakketten / Menu » Instellingen » Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 p/m (Hussel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Krijg nou wat!!!

Vorige maand beloofde je nog Eurosport 2 voor september. P.v.3. KPN is nog wisselvalliger dan het weer de laatste tijd.

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dat was inderdaad de bedoeling. Alleen zender van de maand is iets dat in overleg tussen ons en de zender gebeurt. Dus dan kan het soms voorkomen dat er last minute wijzigingen zijn. Daar merken jullie normaal niets van, alleen net vorige maand en nu dus wel even :)

Maakt niet uit hoor Erik. Ik heb sowieso pluspakket. Maar ik denk dat velen zich verheugden op o.a. wielrennen via Eurosport 2. Het kan verkeren. Moeten ze maar het pluspakket nemen voor die zender(s).

Goed weekend gewenst.:relaxed:

Reputatie 5
Badge +3

Ik vind de beeldkwaliteit van ONS ver onder de maat en niet meer van deze tijd.

@Wewa
Het heeft voor ONS niet zoveel nut uit te gaan zenden in HD. De producties zijn allemaal 10 jaar of ouder en dus uit de SD periode. Een HD kanaal zal de beeldkwaliteit van wat ze uitzenden niet verbeteren.

Krijg nou wat!!!

Vorige maand beloofde je nog Eurosport 2 voor september. P.v.3. KPN is nog wisselvalliger dan het weer de laatste tijd.

Goeie catch Peter, wij hebben ook het pluspakket. Maar jammer voor de anderen. Het was voor  de Tour de France dat het werd gevraagd. :joy:

Reputatie 1

Alweer ONS? Dat is toch nog niet zo heel lang geleden ook al zender van de maand geweest?

Terwijl genoemde Eurosport2 nog nooit zender van de maand was voor zover ik weet.

Ik heb 't even nagegaan maar de laatste keer dat ONS ZvdM was was een jaar geleden in september 2019.

Als het jaarschema wordt gevolgd dan zou Eurosport 2 komende maand aan de beurt moeten zijn. (was november 2019 namelijk)

Reputatie 1

Bedankt voor de info. Dan zal ONS een tijdje als extra zender ook in het basispakket hebben gezeten. Nog niet zolang geleden.

Wat hebben de kanalen 191,192 en 193 eigenlijk voir functie?

Dan zal ONS een tijdje als extra zender ook in het basispakket hebben gezeten. Nog niet zolang geleden.

Dat zou kunnen, @BBanaan . Mogelijk dan in het “corronapakket".

Wat hebben de kanalen 191,192 en 193 eigenlijk voir functie?

Als je die aanzet zullen ondertitels bij bv Engelstalige uitzendingen voorgelezen worden via het audiokanaal. Deze kanalen zijn vnml voor visueel gehandicapten bedoeld.