Zender van maand: september 2019

  • 26 August 2019
  • 0 reacties
  • 524 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30


De vakantietijd loopt weer op z'n eind en ik ben nu al nostalgisch erover. Om dat gevoel een beetje vast te houden is de zender van de maand voor september dan ook ONS. Dé zender met series en films uit vervlogen tijden en voorbijgegane jaren.

Zelf kijk ik graag op ONS naar series als 'Allo 'Allo, die iedereen wel bijna kent, en Doctor Finlay over een huisartsenpraktijk in een Schots dorp in late jaren '40.

Andere series die de revue passeren zijn, onder andere, Wordt u al geholpen (Are You Being Served), Some Mothers Do 'Ave 'Em, Rebus, The Beverly Hillbillies, Dick Turpin en meer.

Films komen ook voorbij, waarbij de film voor zondag 1 september zeker een aanrader is. Dan is namelijk De spooktrein te zien. Een Nederlandse thriller uit 1939 over een groep reizigers die stranden op een verlaten station en daar samen de nacht moet doorbrengen. Met o.a. Hans Tiemeijer, Cissy van Bennekom, Louis Borel & Fientje de La Mar.

Ook voor documentaires kun je bij ONS terecht. Bijvoorbeeld Oorlogsverhalen: Nederlands-Indië. Waar elke aflevering een verhaal vertelt uit Nederlands-Indië tijdens de Tweede Wereldoorlog of de Bersiapperiode daarna.

Voor meer info: Kijk bij ONS.

Heb je het Pluspakket al, dan kun je ONS vinden op kanaal 89. Heb je het Pluspakket nog niet, kijk dan in september gratis via kanaal 42.

Als je ook na september wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.