Beantwoord

Zender XMO niet in zenderpakket

  • 19 June 2019
  • 6 reacties
  • 339 keer bekeken

Waar om zit de zender xmo niet in het zenderpakket bij kpn wel een ander erotiek pakket bij kpn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 June 2019, 17:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Gremmen,

KPN maakt jaarlijks afwegingen over het zenderpakket.
En dan kijken ze naar aan de ene kant de kosten en aan de andere kant naar de interesse van de klanten. KPN kan namelijk meten hoeveel er naar een bepaalde zender gekeken wordt.
Ja, best jammer.

Hier het Videolandpakket. Daar zit dergelijk aanbod ook in.
En komt de zender xmo nog in het zenderpakket bij
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Gremmen Noordzee legt precies uit hoe het zet. Als er voldoende vraag naar een specifieke zender is dan zal daar naar worden gekeken, bij de jaarlijkse zenderwijzigingen of bij de samenstelling van pakketten.
Als er voldoende vraag naar een specifieke zender is dan zal daar naar worden gekeken, bij de jaarlijkse zenderwijzigingen of bij de samenstelling van pakketten.

Tja, @Bart_ daar zeg je wat. Ben 2 jaar geleden maar opgehouden over deze zender na elk jaar weer verzoeken. ....

Bovendien zal ie wel in het dure erotiekpakket komen en dat ga ik toch niet nemen. Via Videoland heb ik ook e.e.a. en nog véél meer leuke films en series.

Beste, ik weet nagenoeg zeker dat er voldoende animo voor is. Maar heel simpel net zoals ik zouden mensen graag willen overstappen naar KPN. Echter doe ik dit nu simpelweg niet omdat xmo nog altijd niet te krijgen is bij KPN dus als je klanten niet komen stijgt de animo uiteraard bij KPN niet omdat die potentiële klant dus weg blijft. Als KPN het zou gaan aanbieden ben ik de eerste die weg gaat bij Ziggo. Het advies om videoland bij KPN te nemen is ook al weer van de baan omdat videoland sinds begin dit jaar ook gestopt is met deze aanbieding. Tja zoals je op een paar plekken op dit forum leest verschillende klanten willen het, er is zelfs een reactie ergens te lezen dat XMO het zelf graag ook zou willen maar het blijft na 2 jaar zeuren van een aantal KPN klanten toch uit. Tja je zou bijna denken" is KPN homofoob?".

 

Reageer