Beantwoord

Zenderaanbod Radio: WDR 4 weer terug

  • 25 October 2019
  • 4 reacties
  • 636 keer bekeken

Graag zie ik de radio zender WDR-4 weer terug!!! 

Eventueel kan WDR-3 er wel uit. 

Groetjes. 

 

[i]*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid[/i]

[i]*Admin: topic verplaatst naar juiste board[/i]

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2019, 19:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Harm47,

 

Dank voor je suggestie. In algemene zin is het zo dat KPN jaarlijks kijkt naar de zenderpakketten en in juli worden er dan enkele wijzigingen doorgevoerd. Als er genoeg vraag is naar een specifieke zender zal dit zeker worden meegenomen. Er wordt door KPN gemeten wat de populariteit is van een zender aan de hand van luistercijfers. Ik durf geen uitspraken te doen over hoeveel mensen er naar bepaalde zenders luisteren, maar een zender als WDR 4 is via internet al heel goed te ontvangen. Dat kan voor jou een alternatief zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Harm47 Dank voor je suggestie. @Noordzee legt al heel precies uit hoe we met dit soort zaken omgaan. Als er genoeg animo is wordt er zeker naar gekeken. Deze zender zal daarbij inderdaad ook goed via internet te beluisteren zijn. 

Één wens van je heeft KPN al vervult. WDR 3 is al per 1 juni j.l. eruit gehaald. Dat je dat nog niet gezien hebt…:thinking: .

Verder is er tegenwoordig internet… Je kunt 'm bijvoorbeeld streamen met laptop, smartphone o.i.d. Met al een simpel bluetoothontvangertje voor aan de aux van je versterker kun je 'm op je grote set beluisteren.
Of je schaft een internetradio aan. 100-en zenders binnen te halen zonder keuze van je provider:relaxed: .

En woon je in de grensstreek dan kun je al die Duitse zenders met DAB+ zo uit de lucht plukken. Hoef je niet eens heel dicht bij de grens voor te wonen. Bij mijn moeder in Brummen werkt het al met een kamerantenne.

Hoi Peter, 

Ik heb WDR-4 wel op de computer en mobiel. 

Dat WDR-3 er nu af is had ik nog niet gezien. 

Dus, zou ik zeggen, ruimte voor WDR-4!!! 

KPN ga je gang! 

Reageer