Beantwoord

Zenderlijst incompleet

• 2 november 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb KPN compleet, maar mijn zenderlijst is sinds een paar dagen verre van compleet. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Erwin A 3 november 2018, 12:41

Wij hebben al jaren een pluspakket van KPN compleet. Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Je kan zelf via het menu aangeven welke zenders je wilt zien en zichtbaar zijn. Door voor alle zenders te kiezen heb je gewoon weer de beschikking over het hele zenderpakket die onder je abonnement vallen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Erwin A
Bedoel je dat je geen pluspakket hebt?
Heb je KPN-compleet al geactiveerd?
Dit kun je hier aanmelden
Als je compleet hebt (TV - Internet - en GSM) dan kun je kiezen voor het pluspakket of Fox Eredivisie gratis er bij.
Je kunt ook beide doen, dan zou ik voor het pluspakket kiezen als compleet-bonus (kost anders €10,- p maand tegen Fox Sport Eredivisie €7,50 p/mnd
Je kunt maandelijks van pakket wisselen als je dat zou wensen.
Als je net bent aangesloten dan moet je wachten tot je compleet-aanvraag geactiveerd is.
Duurt meestal een week als alle gegevens kloppen.
Wij hebben al jaren een pluspakket van KPN compleet. Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Je kan zelf via het menu aangeven welke zenders je wilt zien en zichtbaar zijn. Door voor alle zenders te kiezen heb je gewoon weer de beschikking over het hele zenderpakket die onder je abonnement vallen.
Reputatie 7
Badge +19
Aha je had ze dus verborgen gezet. 🐈
Mooi dat je het zelf ontdekt hebt.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom, Erwin! Goed om te zien dat je het zelf weer hebt opgelost, en dat hier nog even hebt laten weten 🙂

Reageer