Zenderpakket aangevraagd, tv ontvanger moet je opnieuw opstarten. (geen reset)

  • 10 February 2019
  • 4 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Ik heb een zenderpakket aangevraagd, wat me wel opvalt is dat je de tv ontvanger even uit moet zetten en daarna weer aan om de zenderpakket te activeren. Ik denk dat dit niet de juiste manier is om de zenderpakket te kunnen kijken. Die moet het ook gewoon doen als je de tv ontvanger niet hoeft uit en aan te zetten. 🤔

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Mee eens maar de software zal opnieuw in gelezen moeten worden met name het deeltje DRM of wat hier dan ook voor gebruikt wordt zodat het achterliggend systeem weet dat je naar dat pakket mag kijken.

Zo vind ik het ook vreemd dat ten tijde van het Youtube gedoe we de gehele software op nieuw moesten installeren in ieder geval de ontvangers fysiek stroomloos maken voor de oplossing en niet zoals een slimme tv, telefoon of tablet alleen de youtube app als het ware verwijderen en opnieuw installeren.
Mee eens maar de software zal opnieuw in gelezen moeten worden met name het deeltje DRM of wat hier dan ook voor gebruikt wordt zodat het achterliggend systeem weet dat je naar dat pakket mag kijken.


dat zal het ongeveer zijn. Wie weet, dat dit met toekomstige tuners kan. Maar voorlopig is dit de praktijk.
Wel vreemd. Paar maanden geleden bij kennis Fox Sports eredivisie aangezet. Redelijk aan het begin v.h. seizoen. Na ong. een kwartier deed die het gewoon. Helemaal de ontvanger niet uit en aan gezet.

En het Duits pakket hier was er ook zo bij. En paar maanden later ook zo weer af.
Reputatie 7
Badge +22
Wel vreemd. Paar maanden geleden bij kennis Fox Sports eredivisie aangezet. Redelijk aan het begin v.h. seizoen. Na ong. een kwartier deed die het gewoon. Helemaal de ontvanger niet uit en aan gezet.

En het Duits pakket hier was er ook zo bij. En paar maanden later ook zo weer af.

Blijft het vreemd vinden. Want vind dat een aparte activatie van een zenderpakket aanzetten. 🤔