Beantwoord

Zenderpakket aanzetten lukt niet, Foutcode wgb-409

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Ook bij mij lukt het niet een zenderpakket aan of uit te zetten. Via de TV-ontvanger krijg ik de melding: “Vanwege werkzaamheden aan onze systemen kunt u geen bestellingen of wijzigingen plaatsen. onze excuses voor het ongemak.” Foutcode wgb-409. Krijg dit nu al een week. Ook het wijzigen van een zenderpakket via MijnKPN of de KPN app lukt niet. Hier staat al een week de melding: 

U kunt op dit moment helaas geen bestelling plaatsen. Sorry hiervoor. Wij zijn druk bezig om onze systemen te verbeteren. Probeert u het later nog eens. Hebt u Internet Thuis en krijgt u deze melding in het weekend? Dan kunt u op maandag weer hier terecht.

Ik hoop dat KPN snel met een oplossing komt anders zie ik geen andere optie dan over te stappen naar Ziggo!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 June 2021, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @RicBon, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet werkt! Welk pakket wil je uit of juist aan zetten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En wil je ook de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Ik kijk graag even met je mee. 

De gegevens heb ik aangevuld in mijn forumprofiel. Ik zou graag het gay-pakket en het erotiek-pakket willen opzeggen. Dit lukt al geruim een week niet.

Reputatie 7
Badge +30

De eerste is er af! De tweede lukt mij ook nog niet.. Ik probeer dat straks nog een keer en bedenk anders een plan B. Ik hou je op de hoogte!

Prima dank je wel. Ik zie tot op heden het erotiekpakket nog actief staat.

Reputatie 7
Badge +30

Die is bij dezen ook uitgezet!