Ik probeer de afgelopen weken al meerdere keren om het ESPN pakket te bestellen. Lukt niet via de TV en ook niet online via MijnKpn.
Foutmelding: STB-wg-14. Schijnt iets met 'de server' te zijn (lekker nuttige foutcode).
De melding wordt op tv toegelicht met 'probeer het later nog eens' en online wordt verwezen naar 'technische storingen', maar dit lijkt me niet juist (is al weken hetzelfde probleem namelijk).
Het kan natuurlijk zijn dat KPN geen behoefte heeft aan de extra €12,99 omzet maar dan hoor ik dat graag.
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Als het toevoegen van het ESPN-pakket niet online of via jouw ontvanger lukt, dan kun je bellen of chatten.
KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402.
Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.
Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.
De chat bereik je via :
https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.
Tik dan op : Ik heb een andere vraag
(en dan helemaal naar beneden scrollen)