Beantwoord

Zenderpakket ESPN bestellen foutmelding

  • 28 February 2021
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik probeer de afgelopen weken al meerdere keren om het ESPN pakket te bestellen. Lukt niet via de TV en ook niet online via MijnKpn. 

Foutmelding: STB-wg-14. Schijnt iets met 'de server' te zijn (lekker nuttige foutcode).

De melding wordt op tv toegelicht met 'probeer het later nog eens' en online wordt verwezen naar 'technische storingen', maar dit lijkt me niet juist (is al weken hetzelfde probleem namelijk).

Het kan natuurlijk zijn dat KPN geen behoefte heeft aan de extra €12,99 omzet maar dan hoor ik dat graag. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 February 2021, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jaap12345 ,

Als het toevoegen van het ESPN-pakket niet online of via jouw ontvanger lukt, dan kun je bellen of chatten.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 4
Badge +1

Kan dan wel als beste antwoord gemarkeerd worden of als beantwoord. Maar dat neemt het probleem niet weg. Het is al enige tijd problematisch om TV pakketten aan of uit te zetten. Alleen al de afgelopen paar dagen zie ik verschillende mensen hier melding van komen maken. 

Waarna je wordt verwezen naar een bellen of chatten optie om het euvel op te lossen. 

Dat is geen blijvende oplossing. 

Doe er wat aan zodat je weer gewoon via de TV en MijnKPN zender pakketten uit en aan kan zetten zoals het hoort. Dank u!

Reputatie 7
Badge +30

@Forumnaam45 we werken er achter de schermen hard aan om dit op te lossen! In de tussentijd moet het even zo :-(.

Reputatie 4
Badge +1

@Forumnaam45 we werken er achter de schermen hard aan om dit op te lossen! In de tussentijd moet het even zo :-(.

Ok,dan moeten we geduld hebben. Geduld is dan ook nog steeds een schone zaak. :grin:

Sorry voor mijn frustratie bericht eerder. Groetjes.