Beantwoord

Zenderpakket van de actie aan/uitzetten lukt niet

  • 13 June 2021
  • 12 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1

Beste moderator,

 

In mijn KPN staat een actie klaar voor zenderpakketten (3 maanden gratis). Ik wil hier graag gebruik van maken. Ik probeer al sinds gisteren film1 en plus pakket aan te zetten. Via mijn KPN krijg ik “wijziging niet mogelijk”. Misschien heeft dit te maken met het feit dat ons internetabonnement per 22-6 gewijzigd wordt?

Als ik het via de tv probeer, krijg ik steeds de melding “in behandeling” “kan 10 minuten” duren. Het duurt alleen geen 10 minuten maar een dag. klopt dit? Vandaag is de laatste dag dat ik de pakketten met de actie kan activeren. Vandaar dat ik graag wil weten of het film1 en pluspakket geactiveerd zijn. Kun je dit nakijken en eventueel voor me regelen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 13 June 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

@JNew Er zijn hier meer meldingen met hetzelfde probleem. Snelste oplossing is even bellen met 0800-0402.

Reputatie 1

Ik heb het nummer en de chat al geprobeerd, maar dat is vandaag niet bereikbaar. Snap ik ook wel op zondag. Het aanzetten op zich heeft ook geen spoed. Het is alleen dat de actie tot en met vandaag loopt. Ik denk wel dat KPN het handmatig aan moet zetten. Dus ik hoop dat het allemaal nog lukt. 

Ik heb pas mijn internetabonnement gewijzigd, toen werd me verteld dat ik zelf de pakketten kan aanzetten. Nu lukt het dus niet. Dat is vervelend.

@JNew Meld je anders even op dit topic ;

Voordeel voor thuisblijvers: Problemen met activeren of geen korting in beeld | KPN Community

Reputatie 1

Beste KPN moderator(s),

 

Het lukt mij ook niet om de zenderpakketten Film1 en Pluspakket aan te zetten. We hebben ook een mail gehad om gebruik te maken van de actie “3 mnd gratis”. Geldig tot en met vandaag. Ik heb zelf al een topic aangemaakt op het forum, maar iemand verwees me naar dit topic. Vandaar dat ik het hier ook meldt. Ik neem aan dat jullie mijn andere topic ook kunnen zien? 
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik alsnog gebruik kan maken van de actie.

Reputatie 1

Ik zie de kortingen staan als ik inlog, maar krijg steeds de melding dat er geen wijzizingen mogelijk zijn. Via de tv 9instellingen) lukt het ook niet (melding: in behandeling 10 minuten), maar het duurt al een dag. ik probeer al sinds gisteren.

Reputatie 1

Dank je wel, @HansaanZet . Ik heb het daar nu ook gemeld.

Reputatie 7
Badge +15

@JNew Ik heb in dit geval je reacties in het andere topic juist weer even hier geplaatst. 

Jouw situatie is namelijk anders dan die van anderen, in jouw geval lukt het juist door de openstaande wijziging niet om het zenderpakket aan te zetten. 

Ik kan dan ook pas een handeling uitvoeren zodra deze wijziging voltooid is. Op dat moment ga ik in dit gevalalsnog zorgen dat het zenderpakket 3 maanden gratis ontvangt. 

 

Reputatie 1

Beste @Rutger_ 

 

Dat zou super zijn. Dan zal het vanaf 22 of 23 juni ingaan?

Ik hou het ff in de gaten. Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +15

@JNew Ik zie dat de wijziging voltooid is, ik kan dus het zenderpakket volgens afspraak aanzetten. Van welk zenderpakket wilde je gebruik maken?

Reputatie 1

Ik wil graag gebruik maken van de acties 3 maanden gratis van het Film1 pakket en het Plus Pakket.

Reputatie 1

@Rutger_ : Kun je aangeven per wanneer we gebruik kunnen maken van de actie film1 en pluspakket?  Voor zover ik kan zien, staat het nog niet aan.

Reputatie 7
Badge +15

@JNew Ik heb de wijziging doorgevoerd, hier zijn nog wel wat bijzonderheden mee. Dus ik stuur je een privé bericht met meer informatie!