Beantwoord

Zenders blijven vast staan, ook na diverse

  • 11 november 2017
  • 13 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ook na diverse resets(stroom eraf) en fabrieksinstellingen blijven diverse zenders bevriezen. Starten ook niet spontaan op.
Zijn er suggesties om dit op te lossen

Experia box ZTE H220N
Arris VIP 2952
icon

Beste antwoord door JeroenSmit 14 november 2017, 15:53

Beste Joran,
Het probleem lijkt opgelost, uiteindelijk heb ik ook de router eens gereset en dit leek de oplossing te zijn geweest.
Met het niet spontaan opstarten bedoelde ik dat als de beelden vast bleven staan zij ook niet na enige tijd verder gingen lopen.

Dank voor de reactie.

Mvg Jeroen Smit
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag JeroenSmit ook niet via een harde REZET via gele knop. nieuwe software. ☺️alle bij op ja drukke daan okay via instellingen.
Reputatie 2
Badge
Ja, zoals vermeld. Ook na fabrieksinstellingen dus twee keer gele knop geeft dit geen resultaat.
Reputatie 7
Ja, zoals vermeld. Ook na fabrieksinstellingen dus twee keer gele knop geeft dit geen resultaat.Het gaat bij die harde RESET ook niet om terug te gaan naar fabrieksinstellingen, maar om het opnieuw laden van de software.
Reputatie 2
Badge
Ja, klopt, ik heb tot twee maal toe de software opnieuw ingeladen. Tot nu toe geen resultaat.
Reputatie 7
Hoe is die Arris aangesloten op de Experia Box?
Met een netwerkkabel?
Via een "draadloze" verbindingsset?
Reputatie 2
Badge
Rechtstreeks via een utp kabel
Reputatie 7
Dan denk ik dat dit een gevalletje KPN Webcare gaat worden.
Ik hoop dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren.
Reputatie 2
Badge
Dank voor je aandacht, ik zal proberen rechtstreeks met hun in contact te komen.

Mvg, Jeroen Smit
Reputatie 7
Badge +9
Rechtstreeks via een utp kabel
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond Jeroen dan hoop ik dat het snel opgelost wordt via webcare medewerkers of klanten service. ?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom terug Jeroen, sorry dat de reactie even duurde!

Ik heb de verbinding getest maar nog geen idee wat er mis gaat. Metingen zien er eigenlijk prima uit. Alleen op 11 november in de avond zie ik storingen op het TV-signaal. Wat bedoel je met "Starten ook niet spontaan op"? Krijg je na verloop van tijd een foutmelding in beeld? Helpt het om heen en weer te zappen?

Sorry voor de vele vragen maar we komen er vast wel uit 🙂
Reputatie 2
Badge
Beste Joran,
Het probleem lijkt opgelost, uiteindelijk heb ik ook de router eens gereset en dit leek de oplossing te zijn geweest.
Met het niet spontaan opstarten bedoelde ik dat als de beelden vast bleven staan zij ook niet na enige tijd verder gingen lopen.

Dank voor de reactie.

Mvg Jeroen Smit
Reputatie 7
Badge +28
Duidelijk! Fijn dat het is opgelost, maar kijk het even een tijdje aan. Als de verbinding weer instabiel wordt zoek ik dit verder uit.

Reageer