Beantwoord

Zenders lopen door

• 18 december 2017
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Als ik met mijn mobiele telefoon doe kan ik de afstandsbediening niet gebruiken, de zenders lopen door, en als ik 1x op nr 1 druk gaat die ook de heletijd door

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 24 december 2017, 11:25

Hoi Rudy, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem. Je hebt dit probleem alleen als jouw mobiel aanstaat? Zit daar misschien een Infrarood functie op?

Heb je nog een tweede tv-ontvanger en afstandsbediening in huis? Kun je dan eens testen of je daarmee hetzelfde probleem hebt? De tv-ontvanger een reset geven kan ook geen kwaad. Hoe je dat doet, wordt uitgelegd in dit topic: 'KPN Interactieve TV Ontvanger resetten'
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Rudy. Heeft het resetten van de ontvanger dit probleem verholpen? Dat hoop ik. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @<a href="http://Rudy.spr" target="_blank" rel="nofollow noreferrer noopener">Rudy.spr</a>
Je vraag is wat onduidelijk
Als je wat? op je telefoon doet?
En welke afstandsbediening? die van de KPN en wil je die op je telefoon bedienen?
Dat gaat natuurlijk niet en ik denk dan ook dat je wat anders bedoeld..
In je verhaal begrijp ik gewoon niet wat de telefoon met je afstandsbediening te maken heeft.
Dus als je het wat duidelijker wilt formulieren dan zullen we proberen je te helpen.
Hallo,

Als ik met mijn mobiele telefoon wat doe en tegelijkertijd wil ik mijn televisie naar een andere zender doen, dan lukt dat niet, ik druk bijvoorbeeld op de plus van de afstandsbediening, dan loopt de zenderlijst door, dus ik ga niet van programma 1 naar 2 maar de zenders lopen door, nog een voorbeeld al ik op de afstandsbediening nr 1 druk zie je normaal 1 en gaat hij naar zender 1, maar nu zie je heletijd 111 en zo door, als ik mijn mobiele telefonie ( sony xperia xz) uit doe (wel stand-by) stop de zender loop,
Reputatie 7
Badge +18
Nu begrijp ik je verhaal beter Rudy.
Dat wil nog niet zeggen dat ik de oplossing zo gauw weet.
Heb je misschien kerstverlichting in de buurt aan staan?
Zet die dan eens uit?
Gebruik je een lichtdimmer?
Zet die eens uit?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rudy, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem. Je hebt dit probleem alleen als jouw mobiel aanstaat? Zit daar misschien een Infrarood functie op?

Heb je nog een tweede tv-ontvanger en afstandsbediening in huis? Kun je dan eens testen of je daarmee hetzelfde probleem hebt? De tv-ontvanger een reset geven kan ook geen kwaad. Hoe je dat doet, wordt uitgelegd in dit topic: 'KPN Interactieve TV Ontvanger resetten'
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Rudy. Heeft het resetten van de ontvanger dit probleem verholpen? Dat hoop ik. 🙂

Reageer