Beantwoord

Zenders onzichtbaar maken

  • 22 October 2019
  • 14 reacties
  • 568 keer bekeken

Reputatie 1

Er is al eerder een topic gestart maar nu stel ik de vraag uitgebreider omdat het met dat antwoord niet is gelukt.

Elke keer als ik de erotiek zenders onzichtbaar wil maken en dan wijzigen opsla gebeurd er niks en blijven de erotiek zenders zichtbaar. Hoe los ik dit op? Ik druk echt op de knop 'bewaar instellingen' maar hij slaat het echt niet op. 

icon

Beste antwoord door MrsJJ 24 November 2019, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond wél kom op het forum mrsJJ.gaat naar instellingen EN dan naar  zenders verbergen druk U pin code IN gaat naar zenders díe u wilt vebergen druk OP het groene balkje DAN ziet U een x en dan bewaar instellingen 👍😉succes hoop dat het lukt 

Reputatie 1

Het probleem is dat ik dat doe maar dat hij dan niet opslaat. De zenders zijn er nog steeds en bij verborgen zenders (linkermenu) blijft het ook leeg.

Reputatie 7
Badge +24

Hi MrsJJ, welkom hier. 

Dat is heel gek. Voor de duidelijkheid, je gaat in het menu naar Zenders verbergen zoals hieronder, je selecteert de zenders en kiest dan ook "Bewaar instellingen”.

 

Reputatie 1

Ik doe precies wat je zegt.... helaas slaat hij het echt niet op. 

Zie bovenstaand screenshot.

Selecteer een zender die je niet wilt hebben. Je gaat extra snel naar de erotiekzenders door die eerst te kiezen. (maak een keuze groen en klik op OK-knop)

Maak vervolgens de betr. regel met de zender die je wilt verbergen groen en klik op de ok-knop. Er komt dan een kruis voor te staan. Doe dit bij alle ongewenste zenders. Selecteer vervolgens “bewaar instelling door dit groen te laten zijn. En druk ook dan op de OK-knop.

Reputatie 1

Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet uitleggen... ik volg precies jullie stappen, ben echt niet gek..... maar na al die stappen zijn de instellingen niet bewaard gebleven. 

 

Als er nou nóg iemand komt met dezelfde uitleg ga ik gillen...

Reputatie 7
Badge +28

Je gaat naar instellingen en dan ga je naar  zenders verbergen. Je drukt pin code in, je gaat naar zenders díe je wilt verbergen en druk vervolgens op het groene balkje.  Dan zie je een x en dan sluit je af met bewaar instellingen.

 

:joy::grinning::sweat_smile:

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond het gaat niet anders zo als uit leg .maar heeft u de decoder ook een Rezet gegeven misschien helpt dat. even stroom loos en dan weer aan.gaat hij nieuwe software op halen succes. 👍

Als er nou nóg iemand komt met dezelfde uitleg ga ik gillen...

Laat mij maar….:

 

Woohaaa!

 

Dan maar deze TIP:

Maak een eigen zenderlijst met alleen gewenste zenders.

Daarna die lijst activeren door:
Tijdens tv kijken op blauwe knop drukken. Daarna kiezen voor ‘andere zenderlijst'.

 

 

Reputatie 1

En bedankt Noordzee :smirk::zipper_mouth:  AAAHHH!!!

 

Het gekke is, ook die zenderlijst die ik aan maak slaat hij niet op. Denk dat er iets aan de tv scheelt ofzo..... 

Reputatie 1

Oja.. dankjewel Cornelis.. ik ga de reset nog even proberen. (Morgen) Ik laat nog iets weten!

Reputatie 7
Badge +24

Niet gillen hoor, haha. Kleine toevoeging, een reset voer je zo uit. Stap 2 daar. Laat even weten of dat helpt, anders gaan verder kijken. 

Reputatie 1

Bedankt Cornelis en Alex, na het resetten doet hij het wel! Eerst kastje uitgezet en 10sec zonder stroom, daarna via menu de reset uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt Cornelis en Alex, na het resetten doet hij het wel! Eerst kastje uitgezet en 10sec zonder stroom, daarna via menu de reset uitgevoerd.

Top. Dankjewel voor de terugkoppeling hier.