Beantwoord

Zenders verspringen

  • 18 February 2019
  • 7 reacties
  • 346 keer bekeken

Ik heb het nu ook dat de zenders verspringen.
En dat de zenders op hol slaan.
We hebben meerdere kastjes in huis en meerdere afstandbedieningen hier.
Alleen een kastje blijft doorlopen.
En dat doet hij bij alle afstandsbedieningen.
Denk dat ik het kastje moet omruilen..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 February 2019, 10:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Erik72, Goed dat je aangeeft dat ook jij deze problemen ervaart. Zou jij ook het modem en de tv-ontvangers willen resetten? Als een reset niet helpt, zou je dan willen toelichten hoe je ontvangers op het modem zijn aangesloten? Met een kabel of met een draadloze verbindingsset?

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Volgens mij heb ik die allemaal open staan nu.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Erik72, zou je ook nog willen reageren op mijn reactie?
Goedemorgen @Erik72, Goed dat je aangeeft dat ook jij deze problemen ervaart. Zou jij ook het modem en de tv-ontvangers willen resetten? Als een reset niet helpt, zou je dan willen toelichten hoe je ontvangers op het modem zijn aangesloten? Met een kabel of met een draadloze verbindingsset?

Ik heb alles gereset, en meerdere afstandbedieningen gebruikt op het zelfde kastje.
Hij bleef op hol slaan.
De andere 2 kastjes die we hier hebben werken normaal..

Mvg Erik
Reputatie 7
Badge +19
Hoe is de betreffende ontvanger aangesloten op het modem? Met een draadloze verbindingsadapter via het stroomnet of met een kabel? Zou je het serienummer van de betreffende ontvanger willen toevoegen aan je forumprofiel onder opmerkingen?
Als dat nog een Motorola is dan kun je die omruilen via Marina of via deze Tool: Apparatuur wisselen.

(waarom vermeldt nou niemand ooit merk/type als ze problemen hebben?)

Kastjes ook een keer van plaats gewisseld? En geeft dan nog steeds hetzelfde kastje het probleem?
Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen bericht meer van je gehad @Erik72. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer