Beantwoord

Zenders volgestopt met sitcoms, comedy en reclame

  • 13 December 2019
  • 14 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb een tweedelig  vragen

  1. Kijken jullie wel eens naar de geleverde product interactieve tv basis pakket en plus pakket? It is booring me too tears. Triest wat ik voor moet betalen. Veel zenders in de basis pakket verkopen jullie mij in de plus pakket dus dubbel m.n discovery e.d dat ik extra voor moet betalen en krijg ook daarbij een horde reclame. Ik moet de hele avond door sitcoms en comedy en honderd duizend muziek kanalen. Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar sateliet tv. Het is goedkoper en zeker meer keuze met een prachtig beeld

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 13 December 2019, 05:43

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +19

Ik vraag me af of sateliet goedkoper is. Nu met Hussel en met een kpn mobiel abonnement betaal ik € 10,00 voor tv en € 1,99 voor het pluspakket. Ik heb jaren de satelietschotel gehad omdat er niets anders was maar ik ga nooit meer terug. Een flinke regenbui gaf al problemen en ik ben tijdens een flinke sneeuwbui regelmatig het platte dak op gegaan om de schotel sneeuwvrij te maken. En de decoders waren problematisch.  

Reputatie 7
Badge +21

Een grotere schotel doet wonderen @Joep1965 
Wat betreft het beeld van de satelliet @Mervin Livingstone er zijn inderdaad zenders die beter beeld geven, maar er zijn veel meer zenders die een bagger beeld geven.
Ook ik heb een satellietverbinding, maar die heb ik er extra bij en alleen voor de FTA zenders.
'Wil voor geen goud mijn glasvezelverbinding missen.

Reputatie 7
Badge +28

@Mervin Livingstone

Ik begrijp precies wat jij bedoelt. De commerciële zenders zijn een aaneenschakeling van reclameblokken.

In mijn ogen zijn die het niet meer waard om ervoor te betalen. 
 

Zelf heb ik in het begin van het jaar besloten om (weer) een vrije kijker te worden. Dat had ik al eens eerder zo’n 5 jaar lang gedaan en nu bevalt het ook weer prima. 
 

Ik kijk de NPO-zenders en de regionale zender via de ether en verder vele honderden Engelse en Duitse zenders via de satelliet. Tegenwoordig zijn alle belangrijke zenders in HD te zien, dus de kwaliteit is perfect. 
 

Nieuwsgierig geworden? 
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/dit-is-mijn-nieuwe-tv-ontvanger-470333

 

Reputatie 7
Badge +16

Satelliet via Canal Digitaal valt vies tegen als je weet dat ze hordes zenders op 1 transponder zetten wat de kwaliteit niet ten goede komt. Ik heb nu nog een parallel abonnement lopen, maar ben daar per 1 januari gelukkig vanaf.

Voor Engelse en Duitse zenders is het natuurlijk wel de moeite waard, en die zijn nog een gratis ook.

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel berder gezocht en zal nooit canal digital nemen. Er zijn betere zoals bv skynet enzv

Reputatie 7

Ha @Mervin Livingstone, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag of twee stelt ;)

Zo te zien laten de ervaren en zeer gewaardeerde forumgebruikers hier van zich horen. Fijn om van meerdere gebruikers advies te krijgen en ervaringen uit te wisselen. Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust :) 

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel berder gezocht en zal nooit canal digital nemen. Er zijn betere zoals bv skynet enzv

Voor Skynet heb je wel een speciale Skybox nodig. En de abonnementen in de UK zijn best prijzig. 

Ik zou het met alle liefde betalen, een abonnement voor een skybox van de UK want dan weet ik te minste dat ik krijg wat ik voor betaal, zonder ergernis.

Reputatie 7
Badge +28

https://www.sky.com

Hier de website. Mogelijk heb je kennissen in de UK die jou kunnen helpen. 

 

Dankjewel

 

Reputatie 7
Badge +16

Een abonnement is niet mogelijk in Nederland. Ik heb vroeger wel eens een cardshare abonnement gehad op Sky, maar dat is niet legaal. Volgens mij kan dat nu ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, een abonnement afsluiten moet via kennissen in de UK. 

Bedankt voor de informatie, Ik heb het al gedaan

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan, fijn dat het zo snel gelukt is. đź‘Ť

Reageer