Beantwoord

zenders weg

  • 27 March 2019
  • 6 reacties
  • 212 keer bekeken

Tijdens het tv kijken kreeg ik de melding : "geen zenders geinstalleerd.Ga naar instellingen.>Antenne-kabelinstallatie>zenders zoeken". Ik heb gewoon internet in huis , maar de tv doet niets meer. Ik krijg wanneer ik de zenders opnieuw probeer te installeren de melding dat ik niet verbonden ben met het netwerk ! Alle kabels nagekeken , waar nodig een "reset" gegeven , maar mijn zenders komen niet terug.
Ik heb sinds kort een Experia Box V10a. Misschien is er iemand met een goed idee of de oplossing ?

Rene
icon

Beste antwoord door PeterG 27 March 2019, 16:26

Bekijk origineel

6 reacties

Met een heel goed idee: zet de tv weer op de juiste HDMI ingang. Dan kun je direct weer kijken via de decoder.
De eigen tuner van de tv (kabelontvangst) heeft geen functie als je kijkt via KPN Interactieve TV.
Geweldig bedankt PeterG. Ik begrijp nog niet hoe de bron versprongen is , maar daar maal ik nu maar niet meer om. Nogmaals bedankt voor de tip !! Gr. Rene

Sinds enige tijd ben ik een aantal regionale zenders kwijt.

Zaten vroeger wel in mijn pakket.

Waarom zijn ze weg?  Kan me niet heugen dat dit is aangekondigd, 

Momenteel met Ziggo in onderhandeling, vandaar dar ik de boel ben gaan checken.

Het betreft hier m.n. TV Noord, Drenthe, Limburg, Brabant en nog zo wat. Staan overigens wel in jullie aanbod. Hier krijgt Ziggo wel een sterk argument om over te stappen.

Sinds enige tijd ben ik een aantal regionale zenders kwijt.

Zaten vroeger wel in mijn pakket.

Waarom zijn ze weg?  Kan me niet heugen dat dit is aangekondigd, 

Momenteel met Ziggo in onderhandeling, vandaar dar ik de boel ben gaan checken.

Het betreft hier m.n. TV Noord, Drenthe, Limburg, Brabant en nog zo wat. Staan overigens wel in jullie aanbod. Hier krijgt Ziggo wel een sterk argument om over te stappen.

Woon je in Utrecht? KPN geeft alleen aangrenzende regionale zenders plus wat willekeurig extra. Staat voor mij met een beetje populair misplaatst woordgebruik in de rechterbenedenhoek op het zender overzicht waar je voor betaaldt.   

https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

Pas op, ik moest ook zoeken het staat niet “hieronder” het staat in de onderstaande link met de PDF

Dank voor reactie. Het gaat mij echter om het feit dat ik onaangekondigd zenders krijt ben geraakt. El Jazeera , voetbal,en andere zijn niet mijn keuze. Zou ik niet hoeven.Toch betaal je daar wel voor. Jammer.

KPN biedt sinds juli 2017 alleen de regionale zender van je eigen provincie aan en die van aanliggende provincies.
Nieuwe klanten krijgen ze tijdelijk allemaal, maar als het profiel (o.a. postcode) volledig is verwerkt dan wordt het zoals alle bestaande klanten al hebben.

KPN is, helaas, de enige provider die dat doet.

TIP: alle regionalen zijn ook beschikbaar via internet.

Bijlagen:
Verdeling regionale zenders bij KPN sinds 4 juli 2017.
De websites van de regionalen met links voor tv- en radiostreams.

Reageer