Beantwoord

Zenderwijziging 1 juli 2015

Toon eerste bericht

251 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Redz schreef op 20 okt '15 om 13:33u
Het lijkt erop dat KPN bewust het pluspakket uitkleedt, persoonlijk beschouw ik het zelfs als een schoffering. Kennelijk is kwaliteit van ondergeschikt en kijkt men alleen naar kijkcijfers en kosten. Dat levert dus alleen maar meer plat vermaak op blijkt.

Ik vrees dat je met dat eerste wellicht wel een punt hebt. Eigenlijk is het pluspakket bij KPN alleen maar kleiner geworden de afgelopen jaren. Bijna alle zich onderscheidende zenders zijn verdwenen. Als ik cynisch ben, zeg ik: KPN kleedt dat pluspakket uit, omdat het minder opbrengt door KPN Compleet. Al valt dat nooit te bewijzen.

Kijk, dat een commercieel bedrijf naar kijkcijfers en kosten kijkt is natuurlijk niet gek. Er moeten ook centjes verdiend worden. Maar (ik heb dit al veel vaker gezegd) bedrijven als Ziggo en Vodafone bieden voor ongeveer dezelfde prijs wel een veel breder pakket aan zenders. Ook die bedrijven moeten centjes verdienen. Kennelijk kan het dus wel. Ik blijf van mening dat een pluspakket ook nichezenders moet bevatten, dat is een reden om zo'n pakket te nemen.

Het blijft vreemd dat een groot aantal muziekzenders ontbreekt bij KPN of juist verdwenen is en dat de enige toevoeging in dat genre nog geen vier maanden na de lancering kennelijk alweer verdwenen is.

Reageer