Beantwoord

Zenderwijziging aankondigingen door KPN

  • 10 February 2019
  • 5 reacties
  • 949 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom is KPN zo laks met het aankondigen van een zenderwijzing resp. zenderwijzigen?

Als een zender stopt, wordt er niet gecommuniceerd door KPN middels berichtenservice. Nieuwe zender(s) wordt/worden niet aangekondigd door KPN!

Je komt bij provider ZIGGO - zenderwijzingen - er achter dat een zender of zenders 'de pijp aan Maarten geven'.
Op 1.3.2019 is het bij provider ZIGGO mogelijk om de Belgische zenders in replay terug te zien.
KPN doet ook mee of niet? Zwijgt tot nu toe in alle toonaard!

KPN verschuilt zich graag achter de jaarlijkse zendercarousel (2019) en dat is meestal hun enige antwoord wat eruit gekraamd wordt door de spreekbuizen 🐦 van KPN!

Nog een voorbeeld van KPN onhandigheid: op 6.2.2019 23h08 het Duits pakket opgezegd en bevestigd; op factuur februari 2019: Duits pakket t.e.m. 8.2.2019! Knulligheid ten top!👎

Amen! 💤🙏💤


N.B. nog minder dan 7 maanden om weer eventueel naar een andere provider (terug) te keren.⏰
Ontevreden klant/abonnee: ja, in zeker zin wel. Ergenis(sen) op ergenis(sen) zijdens KPN! 👎
icon

Beste antwoord door Japio67 10 February 2019, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ach, ergernis topics met vergelijkbare problemen staan ook op het forum van Ziggo hoor. En op die van Telfort, T-mobile, Tele2 ... Ach welke niet?

P.S. Bij Ziggo heb je Replay alleen met de duurdere abonnementen met de Mediabox XL. Die levert Ziggo per abonnement ook slechts 1 X. Via module en de eenvoudigere boxen (Humax) is er geen Replay (die klanten kunnen het wel en uitsluitend via Ziggo Go gebruiken). KPN heeft Terugkijken voor álle abonnee's, ongeacht abonnement/soort settopbox.

Bij Ziggo ongeacht het aantal tv's dus op 1 toestel: Replay, opname maken en kijken, pauzeren. V.a. de 2de tv leveren ze dat allemaal niet. KPN wél! 😃
Badge
Het is inderdaad bij KPN dat er zenders uit het pluspakket weg vallen, hier krijg je van KPN geen bericht van, ook krijg je niet te horen welke zenders er voor terug komen, maar de prijs van het abbo blijft wel het zelfde.
Dit is zeker niet netjes

Ik had KPN heel hoog staan, en ik heb ze bij vrienden ook de hemel in geprezen, maar sinds ik nu na 28 jaar klant bij kpn te zijn, ook Interactieve tv heb valt kpn behoorlijk van zijn sokkel.
Het geld niet alleen voor de tv maar ook voor het internet

Ik ben de laatste tijd behoorlijk in kpn teleurgesteld, en loop nu na 28 jaar met de gedachten om bij kpn weg te gaan.
Reputatie 1
Badge
Zie tussen zenderpakketten en zenderoverzicht geen zenderwijziging bij KPN staan.
Volg Breedbeeldweetjes of specifiek de categorie zenderwijzigingen (die is van mij) en TotaalTV voor aankondigingen van zenderwijzigingen.
Het zou netjes zijn dat berichten van zenders die stoppen ook via de nieuwsbrieven wordt meegedeeld. Wat mee speelt is dat door privacyvsettings in de Mijn omgeving niet iedereen deze krijgt of ze niet eens altijd leest.

Wat dat betreft komt het er inderdaad op neer om de nieuwsbronnen zoals genoemd en eventueel nog andere te volgen.