Als een zender stopt, wordt er niet gecommuniceerd door KPN middels berichtenservice. Nieuwe zender(s) wordt/worden niet aangekondigd door KPN!
Je komt bij provider ZIGGO - zenderwijzingen - er achter dat een zender of zenders 'de pijp aan Maarten geven'.
Op 1.3.2019 is het bij provider ZIGGO mogelijk om de Belgische zenders in replay terug te zien.
KPN doet ook mee of niet? Zwijgt tot nu toe in alle toonaard!
KPN verschuilt zich graag achter de jaarlijkse zendercarousel (2019) en dat is meestal hun enige antwoord wat eruit gekraamd wordt door de spreekbuizen 🐦 van KPN!
Nog een voorbeeld van KPN onhandigheid: op 6.2.2019 23h08 het Duits pakket opgezegd en bevestigd; op factuur februari 2019: Duits pakket t.e.m. 8.2.2019! Knulligheid ten top!👎
Amen! 💤🙏💤
N.B. nog minder dan 7 maanden om weer eventueel naar een andere provider (terug) te keren.⏰
Ontevreden klant/abonnee: ja, in zeker zin wel. Ergenis(sen) op ergenis(sen) zijdens KPN! 👎
Beste antwoord door Japio67
Bekijk origineel