Beantwoord

Ziggo doos

  • 21 January 2019
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo,

op 8 januari jl. is bij ons KPN aan gelogen.
nu wachten wij nog op ziggodoos om de router terug sturen naar Ziggo.

sandra

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2019, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Eh, KPN heeft geen Ziggo retourdozen.
Hallo Peter,
Jullie zouden ons toch afmelden bij ziggo Peter?

Groet,

Sandra

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hoi Sandra. Welkom op het forum!
Jij bedoelt vast de zogenaamde overstapservice. Het klopt dat wij in dat geval een seintje geven aan ziggo wanneer 'de stekker' er uit kan. Maar dat van die retour doos hoort bij hun proces. Als dat misgegaan is, is het raadzaam om bij ziggo een berichtje achter te laten. Dan sturen ze je vast een doos toe. Succes ( en welkom bij KPN, trouwens 🙂 )
Beste Erwin,

Bedankt voor snelle reactie.
Wij hebben boven op zolder zeer slechte WiFi.
60 procent is toch te weinig voor ons, kan dat geregeld worden dat er meer vermogen erbij kan?

met vriendelijke groet,

Sandra Verkade
****

Admin: Adresgegevens verwijderd ivm privacy
Hoi FaSa.

Als je de tool wifi tuner doorloopt kun je in aanmerking komen voor gratis Wifi Experia's.