Beantwoord

Ziggo Sport 4 maand 50% korting?

  • 15 March 2019
  • 14 reacties
  • 1977 keer bekeken

ik heb gisteren ziggo sport toe gevoegd 14,95 per maand
nu zie ik reclame voorbij komen eerste 4 maand 50% korting
dit gaf een gezin lid aan geld dit ook bij kpn
hoe kom ik in aanmerking van deze korting
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 March 2019, 11:11

Bekijk origineel

14 reacties

Er is momenteel geen kortingsactie voor Ziggo Sport Totaal. Dat topic ging over de actie vorig jaar in april/mei. Er is dus niks aan de hand voor nu.

Zie ook https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm
Daar kun je ook zien dat er momenteel geen kortingsactie loopt.

Komt er wel een actie dan je pakket uitzetten en een uur later weer aanzetten. Dan krijg je de op dat moment geldende korting.

Overigens is het Ziggo Sport pakket bij KPN € 14,99.

p.s. Formule 1 kun je ook zien via RTL Television (Duits). Bij KPN in HD op 46.
Peter,

Een prima advies.

Soms denk ik er wel eens aan dat het jaarlijks opzeggen van een KPN abonnement en dan het aangaan van een Ziggo abonement en dat een jaar later weer visa versa voor de meeste mensen ook heel voordelig is. Je krijgt dan denk ik tevens elk jaar alle apparatuur nieuw.

Weet jij of ik het bij het juiste eind heb?
Het over schakelen kan ieder jaar
Maar het gezeur wat je met je netwerk thuis hebt coax ziggo kpn utp nieuwe ontvangers
Een hele romsloemp en gedoe ook als je bv kpn compleet hebt 2 jaar mobiel en dan 1 jaar thuis
Geen korting meer
Het is gewoon een macht positie van een provider
Omdat de meeste mensen geen verandering willen omdat de korting vervalt en weer andere apparatuur in handen hebt
Al met al veel gezeik
Kom gewoon met korting voor vaste klanten
M.b.t overstappen ben ik 't geheel eens met peter-keetfm.
Elk jaar overstappen kan maar wordt je m.i. wel simpel van. En nieuwe apparatuur? De providers hebben vaak jarenlang dezelfde (thuis koop je ook niet ieder jaar nieuwe apparaten), dus dat is ook een illusie.
KPN heeft nu al zo'n 5 jaar de Arris en Arcadyan. Voor modem krijg je, ook al jaren, de v9, v10 of v10a.

Ook bij andere providers is er niet veel vernieuwing. Wil je bij Ziggo kunnen opnemen krijg je nog steeds de brakke Mediabox XL en daar krijg je per huishouden maar ééntje (!) van. Op de andere tv's kun je dan niet opnemen/opnamen kijken. En omdat ze op de HDD in je Mediabox staan ook niet toegankelijk via de app/site ziggogo.
De nieuwe Mediabox Next wordt v.a. juli verstrekt maar vlpg ook maar 1 per huishouden. Dat wordt dan wel 2 t.z.t. De nieuwe Next neemt op in the cloud. Verschil is dat KPN dat doet voor álle settopboxen die je hebt én app/site.

Dus of je er met steeds overstappen zo mee opschiet..... afgezien van de nieuwe-klanten-korting. Gedoe met andere apparatuur; Ziggo en KPN werken totaal anders ook.
Beide Peters,

Jullie antwoorden vanuit je eigen situatie. Ik had het over iemand die 1 Computer, 1 TV en 1 vaste telefoonaansluiting had.

Maar gezien jullie antwoord denk ik dat we alle 3 hetzelfde denken. Wanneer beginnen de Nederlandse providers (inclusief KPN dus) eens te concurreren op de prestatie van wat wordt geleverd in plaats van op korting voor nieuwe klanten.
Hoi, @CorL
Kun je uitleggen met wat je bedoelt met "Jullie antwoorden vanuit je eigen situatie." ?????

TV van KPN is voor IEDEREEN het zelfde. Welk abonnement je ook hebt. Dus ook evt. kortingen zijn voor iedereen of voor niemand 😉 Het verband met "iemands situatie" zie ik niet.

Of bedoel je m.b.t. overstappen?
Hoi, @CorL
Kun je uitleggen met wat je bedoelt met "Jullie antwoorden vanuit je eigen situatie." ?????

TV van KPN is voor IEDEREEN het zelfde. Welk abonnement je ook hebt. Dus ook evt. kortingen zijn voor iedereen of voor niemand 😉 Het verband met "iemands situatie" zie ik niet.

Of bedoel je m.b.t. overstappen?


Peter,

Jij en de andere Peter (en ook ik) hebben duidelijk een uitgebreidere "situatie". We hebben al heel lang een of meerdere email adressen, meerdere TV aansluitingen, bekabelde computers, enz enz. Zoals je schreef maakt dat overstappen moeilijker.

Maar iemand die alleen een computeraansluiting wil en eenmaal een UTP kabel door de TV leiding naast de coax laat trekken, heeft dat natuurlijk niet. Ik zie heel veel mensen die GMail hebben terwijl ze toch ITV van KPN hebben. Deze mensen begrijp ik nu van jullie, kunnen dus jaarlijks van een nieuwe afstandbediening, schone kastjes en korting genieten terwijl alles wordt aangesloten door een gratis monteur.
Hoi Allemaal,

Ik ben tevreden met KPN alles werkt naar behoren wat wil je nog meer.
Als er problemen zijn worden ze keurig opgelost.
En daar wat meer en daar wat minder betalen weegt niet op tegen de tijd die je kwijt bent aan het overstappen, is mijn idee.
Och ja je kunt maar tevreden zijn.😉
Ik heb al 14 jaar geen kpn e-mail meer.... (alleen het forum en kpn zelf, facturen, sturen nog naar m'n hetnetmail).

En al heb je 2 computers en 3 smartphones; internet is internet ongeacht de provider. Daarvoor is overstappen dus geen beletsel. En vast nummer kun je meenemen.

Dus je beargumentering is hoe je het zelf kennelijk ziet, CorL.

Als je dus een e-mail adres hebt wat niet bij je internetprovider hoort is overstappen feitelijk geen enkel beletsel. Ongachte huisinstallatie en hoeveelheid apparaten.
Reputatie 7
Badge +21
@CorL, welkom op het Forum! Reactie op je eerste bericht, die korting is voor Ziggo klanten. Het gaat dus wel om het logo die je bij de actie ziet 😉 Bij KPN is op het moment inderdaad geen kortingsactie voor Ziggo Sport Totaal.

Verder, wat betreft het overstappen. Je bent natuurlijk vrij om jaarlijks over te stappen. Alleen is het, bij meerdere producten (zoals Peter ook aangeeft) vaak wel een rompslomp. Gaat het om alleen een mobiel nummer of internet, dan heb je er inderdaad minder problemen mee. Dat is en blijft altijd je eigen keuze! 😉
Oh, ik zie het al.

Het is gewoon de instapkorting (nieuwe-klanten-korting; lokkorting) op het tv/internet/telefoon abonnement bij concurrent Ziggo. Dus niet te verwarren met Ziggo Sport Totaal. Daar geven ook zij momenteel geen korting op.

Tot 4 maanden 50% korting op Ziggo Alles-in-1

https://www.ziggo.nl/
Er is momenteel geen kortingsactie voor Ziggo Sport Totaal. Dat topic ging over de actie vorig jaar in april/mei. Er is dus niks aan de hand voor nu.

Zie ook https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm
Daar kun je ook zien dat er momenteel geen kortingsactie loopt.

Komt er wel een actie dan je pakket uitzetten en een uur later weer aanzetten. Dan krijg je de op dat moment geldende korting.

Overigens is het Ziggo Sport pakket bij KPN € 14,99.

p.s. Formule 1 kun je ook zien via RTL Television (Duits). Bij KPN in HD op 46.

Er is momenteel geen kortingsactie voor Ziggo Sport Totaal. Dat topic ging over de actie vorig jaar in april/mei. Er is dus niks aan de hand voor nu.

Zie ook https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm
Daar kun je ook zien dat er momenteel geen kortingsactie loopt.

Komt er wel een actie dan je pakket uitzetten en een uur later weer aanzetten. Dan krijg je de op dat moment geldende korting.

Overigens is het Ziggo Sport pakket bij KPN € 14,99.

p.s. Formule 1 kun je ook zien via RTL Television (Duits). Bij KPN in HD op 46.

maar op kanaal 46 kun je alleen thuis kijken dus niet op je tablet of op je telefoon of pc want daar hebben jullie weer geen licentie voor gekregen pfffff
maar op kanaal 46 kun je alleen thuis kijken dus niet op je tablet of op je telefoon of pc want daar hebben jullie weer geen licentie voor gekregen pfffff

Reageer