Ziggo sport aanzetten lukt al drie weken niet. De KPN App werkt ook niet.

  • 8 April 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb dus precies het zelfde probleem ben al 3 weken bezig via de chat en de telefoon

telkens zeggen ze we zetten het aan maar er gebeurt gewoon niets ik denk dat het voor de volgende grand prix nog niet gaat lukken 

daarnaast werkt de app van kpn al helemaal niet bij mij 

 

*admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Tommyhsum! We hebben een eigen topic voor je aangemaakt, zodat we kunnen kijken wat er precies aan de hand is en, nog belangrijker, hoe het opgelost kan worden.

Is het zenderpakket inmiddels al geactiveerd? Zo niet, dan wil ik je vragen om je profiel in te vullen, graag met jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Je geeft ook aan dat de MijnKPN app niet bij jou werkt… Wat werkt er niet? Om een account aan te maken, in te loggen, je abonnement te koppelen? Lukt het wel om in te loggen in MijnKPN via onze website? Ik hoor graag waar je precies tegenaan loopt! :blush:

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hoi @Shyrin_  helaas is dit nog niet het geval 

bij de app van kpn zie ik bij mijn producten niets staan en kan dus niets aanpassen

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat wij tegen een systeemfout aan lopen, waardoor jouw bestelling vastgelopen is :worried:  Op basis van je eerdere contacten met onze klantenservice, is er al een melding gemaakt naar een achterliggende afdeling om dit op te lossen. Ik kan helaas niet aangeven per wanneer het opgelost is: het is momenteel erg druk. Ik hou het in de gaten en je krijgt ook een mail zodra het zenderpakket alsnog geactiveerd is. Mocht het zo zijn dat het niet voor komende zondag geregeld is, dan kun je de wedstrijd ook los bestellen: ik vergoed dan de kosten van een losse wedstrijd. 

Wat betreft de MijnKPN app: als je inlogt dan zie je helemaal niets staan? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zie je ook geen producten staan als je inlogt in MijnKPN via onze website

@Shyrin_  hallo,

we zijn nu 17 dagen verder en het is nog steeds niet gelukt ik begin toch een beetje spijt te krijgen dat ik ben overgestapt van ziggo naar kpn want ik word niet echt geholpen op geen enkele manier 

de app werkt nog steeds niet na alles te hebben geprobeerd en ziggo sport staat nog steeds niet aan dit is echt waardeloos

Reputatie 7
Badge +16

Dat je nu stelt dat je niet echt geholpen wordt, vind ik dan weer spijtig. Je hebt een uitleg gekregen, aanbod om kosteloos een wedstrijd te bestellen en vervolgvragen over wat er precies aan de hand is met MijnKPN.

Helaas is de systeemfout nog niet verholpen, aanbod om een losse wedstrijd te bestellen staat nog steeds!