Beantwoord

Ziggo sport aanzetten lukt niet

  • 23 March 2021
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik probeer al langer dan een week Ziggo sport aan te zetten. Wordt netjes geholpen aan de telefoon,maar ze kunnen het niet werkend maken. Wordt er behoorlijk gefrustreerd van onderhand!! Al heel wat tijd inde wacht gestaan,maar het schiet zo niet op. Graag een oplossing.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 March 2021, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marbenn, is het in de tussentijd nog gelukt het werkend te krijgen? Soms kan hier even overheen gaan. (24 uur)Anders kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb hetzelfde probleem, allen dan van vandaag. Ik wens je veel geluk, hier krijg ik wel feedback maar geen oplossing 

Reputatie 7
Badge +20

@Marbenn is het nog gelukt je pakket aan te zetten?

Ja, prima opgelost. :thumbsup: