Beantwoord

Ziggo Sport activeren lukt niet

  • 13 September 2019
  • 4 reacties
  • 178 keer bekeken

Hoi. Ik heb kpn alles in 1 maar wil ook sport via ziggo kijken. Nu staat er dat ik abonnement niet kan aanpassen. Of werkt dit anders?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Joeyvandervis 18 September 2019, 10:24

Bekijk origineel

4 reacties

Hmm, je zou gewoon het pakket Ziggo Sport moeten kunnen activeren. Via ontvanger (instellingen > mijn pakketten) of via MijnKPN. (Thuis > middelste kolom link onderaan).

Tenzij... er nog een lopende wijziging is. (laatst iemand op het forum die al 4 maanden tevoren zijn verhuizing had opgegeven, waardoor andere wijzigingen al die tijd geblokkeerd staan)
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Joeyvandervis Peter heeft helemaal gelijk. Het zou gewoon moeten kunnen, maar wellicht staat er een wijziging in de planning die dit blokkeert? Als het nog nodig is kijk ik het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Joeyvandervis Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat het inmiddels is gelukt? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Ja het is gelukt! Had met verhuizing te maken denk ik. Maar iig bedankt

Reageer