Beantwoord

Ziggo Sport nog niet actief

  • 29 June 2020
  • 12 reacties
  • 259 keer bekeken

gisteren ziggo sport toegevoegd via mijn kpn. Scherm gehad met naast elkaar oude en nieuwe overzicht. Leek allemaal goed te gaan. Echter activatie lukt niet, geeft aan dat hij bezig is wijziging te verwerken. idem via tv. Is nu al 24 u geleden.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 July 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Badge

@Franka dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Heb ik ook last van gehad, toen was het snel opgelost 

Dank voor de reactie,  ik heb al contact gehad. Klantenservice kon het niet snel oplossen omdat er een soort storing is waardoor ze geen nieuwe zenderpakketten kunnen activeren. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Franka, welkom! Doet je Ziggo Sport pakket het inmiddels? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we opnieuw een kijkje nemen.

Hoi Erik, zojuist profiel ingediend. Nogmaals contact gehad met klantenservice, chat.  Order was vastgelopen, hebben ze verwijderd en opnieuw voor me ingediend. Omdat ik al dagen wacht en al 4 x chat had gehad kreeg ik 3 mnd korting op ziggo sport.  Alleen nog even ontvanger opnieuw opstarten… 

Helaas, werkt nog steeds niet :-( 

En nu een dag verder nog steeds geen reactie van klantenservice of forum, nog steeds geen Ziggo sport. Mijn kpn geeft nog steeds aan : Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +30

Sorry voor de vertraging, Franka. Ik heb dit verder voor je nagekeken. We ervaren op het moment een storing waarbij we zien dat sommige wijzigingen niet goed door het systeem verwerkt worden. Helaas is jouw wijziging daar een van. Er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. Zodra dat is gelukt zal ook de wijziging voltooid raken. Helaas kan ik je dan ook alleen maar vragen om af te wachten. 

Ben nu al aan het wachten vanaf zondag. Ben er wel klaar mee. Iedere keer in chat of forum wordt beloofd dat het nog een dagje of zo duurt.  Heeft me al uren chatten / in wacht hangen gekost. Met nul resultaat.  Absoluut niet acceptabel.

Zojuist telefonisch contact gezocht.  Na 25 minuten wacht iemand gesproken,  Gaf na aantal minuten aan  me door te verbinden met ander persoon die bestelling zou annuleren / opnieuw zou indienen.  Dit is al twee keer gebeurd. Toch verder gewacht en na 43 minuten werd de verbinding verbroken…. Straks maar eens gaan googlen op andere aanbieders.

Reputatie 7
Badge +22

Dit is een tijdelijke oplossing om F1 te kijken, het is wel in het Duits. Maar dan er wel naar F1 gekeken worden. 

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-heeft-storing-formule-1-fans-mogelijk-de-dupe/

Er wordt ook geadviseerd de tv-decoder even te herstarten.

 

Reputatie 7
Badge +22

@JanD van TotaalTV moet je niet heel serieus nemen, want nu zeggen dat de storing verholpen is:

KPN lost storing op: Formule 1 niet in gevaar

Dit is gewoon verkeerde info geven. Sorry, maar dit lost het probleem niet op. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Franka, de storing die we hiermee ervaarden zou op 3 juli verholpen moeten zijn. Dat wil zeggen dat wijzigingen die na die datum worden ingevoerd goed moeten verlopen. De huidige wijziging, die nu dus niet doorloopt, is op 2 juli ingevoerd. Dus ik verwacht dat als we deze nu annuleren, en het daarna opnieuw aanvragen, het wel goed gaat. Het annuleren heb ik zojuist gedaan, daar krijg je een bevestiging van per mail. Ik wil je vragen om dan 24 uur af te wachten, zodat we zeker weten dat de annulering helemaal verwerkt is. Vervolgens kun je dan via de tv ontvanger of je MijnKPN het pakket opnieuw bestellen. Het zou dan in een keer goed moeten gaan.