Beantwoord

ziggo sport totaal

• 27 mei 2017
  • 12 reacties
  • 348 keer bekeken

Reputatie 2
ik heb een abonnement op ziggo sport totaal en dat vooral om het engelse en spaanse voetbal, bij het spaanse voetbal zitten ook de wedstrijden om de spaanse beker de z.g. Copa del Rey waarvan vanavond
de finale is.....zojuist even de gids geraadpleegd hoe laat de wedstrijd begint en wat zie ik tot mijn stomme verbazing dat niet Ziggo de wedstrijd uitzend maar Fox sport en als ik dat wil zien moet ik maar even € 6,.
betalen voor on demand...
kan iemand mij vertellen hoe dit kan want als men een abbo afsluit staat er duidelijk dat Ziggo de wedstrijden van de Copa del Rey uitzend.
icon

Beste antwoord door Maaike_ 21 augustus 2017, 08:55

Bedankt voor de reactie.
Ik heb betaald om de wedstrijd Barca-RM die twee weken terug op zondagavond is gespeeld.

Oké, als je een reactie op mijn privébericht geeft dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Vervelend @mathijs44 maar de KPN maakt de programma's niet die geeft het alleen maar door.
Je zou het eens op het Ziggo forum kunnen proberen?
https://community.ziggo.nl
Reputatie 2
Vervelend @mathijs44 maar de KPN maakt de programma's niet die geeft het alleen maar door.
Je zou het eens op het Ziggo forum kunnen proberen?
https://community.ziggo.nl
ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Ziggo sport maar ook op de site van kpn extra pakketten word duidelijk vermeld dat Ziggo sport totaal de wedstrijden van de spaanse.....
italiaanse en Engelse bekerwedstrijden uitzend....KPN geeft dus eventuele klanten verkeerde informatie
Reputatie 7
Badge +19
Maar er staat nergens dat ze alle wedstrijden uitzenden.
KPN geeft alleen door wat Ziggo aangeeft.
Maar ik begrijp best dat het vervelend voor je is dat je een wedstrijd mist.
Reputatie 2
er staat inderdaad niet dat ze alle wedstrijden uitzenden maar daar mag ik toch wel van uit gaan meen ik, er staat namelijk ook niet dat ze maar enkele wedstrijden uitzenden....de wedstrijd heb ik toch nog wel gezien maar koste toch weer € 6,-
voor onbemand kijken en dat vind ik niet oké als je al € 15,50 per maand extra betaald.
Reputatie 7
Badge +19
Je kunt het beste wachten tot een KPN-medewerker dit overneemt, misschien dat die nog wat voor je kan doen.
Ik duim voor je mee.
Reputatie 2
Je kunt het beste wachten tot een KPN-medewerker dit overneemt, misschien dat die nog wat voor je kan doen.
Ik duim voor je mee.
inmiddels bericht ontvangen van Ziggo sport....de organisatie van de Copa del Rey heeft besloten om de finale wedstrijd apart te verkopen en dus wel aan Fox....daar koop ik natuurlijk niks voor en heeft dus weer extra geld gekost er rest mij dus maar een ding......Bye Bye Ziggo sport
Reputatie 7
Badge +28
Ik snap dat dit als een onaangename verrassing kwam Mathijs 😞 Erg vervelend. Gelukkig heb je de wedstrijd alsnog kunnen zien. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen, daarvoor heb ik je een privébericht gestuurd!
Ik heb net ook begrepen dat deze wedstrijd niet bekeken kon worden via het Ziggo Sport Totaal pakket. Ook ik heb € 6,00 moeten betalen om deze wedstrijd te kunnen zien.
Dit klopt niet met dat wat wordt beloofd! Ik voel mij dus behoorlijk bij de neus genomen.
Ben van mening dat men de de tekst over dat wat je te zien krijgt via Ziggo Sport Totaal moet aanpassen.
Reputatie 4
Hallo Kper, welkom op het Forum. Jammer te lezen dat jij apart hebt moeten betalen voor het zien van een wedstrijd 😞 Gaat het om exact dezelfde wedstrijd? (het originele topic is immers van 27 mei, een kleine 3 maanden geleden dus).
Wat betreft jouw mening over het vermelden van de inhoud van het zenderpakket Ziggo Sport Totaal heeft Huistijger eerder in dit topic al aangegeven:

Wij als KPN gaan inderdaad niet over de inhoud van dit zenderpakket; als een voetbalorganisatie besluit om zijn wedstrijden niet meer bij Ziggo Sports aan te bieden maar bij Fox, dan kunnen wij daar als provider niets aan veranderen (hoe vervelend wij het ook voor onze klanten vinden).

Laat je even weten of het over exacte dezelfde wedstrijd gaat/ging? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Bedankt voor de reactie.
Ik heb betaald om de wedstrijd Barca-RM die twee weken terug op zondagavond is gespeeld. Ik begrijp wel dat het een Ziggo abonnement is via KPN. Maar zou het waarderen wanneer jullie voortaan wel vermelden dat niet alle Spaanse voetbalwedstrijden worden uitgezonden via dit kanaal.
Reputatie 7
Badge +19
Maar zou het waarderen wanneer jullie voortaan wel vermelden dat niet alle Spaanse voetbalwedstrijden worden uitgezonden via dit kanaal.

Dit kun je beter bij Ziggo voorleggen, b.v. op het Ziggo forum
Reputatie 4
Bedankt voor de reactie.
Ik heb betaald om de wedstrijd Barca-RM die twee weken terug op zondagavond is gespeeld.

Oké, als je een reactie op mijn privébericht geeft dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Reageer