Beantwoord

Ziggo Sport Totaal

  • 14 April 2019
  • 5 reacties
  • 399 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Wanneer komt er weer een actie van Ziggo Sport Totaal van de helft van de prijs net zo als vorig jaar.




Groetjes David Meijer
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2019, 19:56

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb deze vraag ook al gesteld vlak voor de f1 begon maar toch genomen kleine 15 euro
Ik denk dat er dit jaar geen korting komt helaas
Volgens mij mag het ook niet meer van Ziggo dat er een 2e partij korting geeft
Het zal in ieder geval dan van Ziggo uit moeten gaan het lijkt me dat we die vraag beter bij Ziggo kunnen neer leggen dan bij KPN. Die kortings actie destijds was toch bij elke provider die ziggo sport door gaf. Net zo als het vrij doorgeven van bepaalde voetbal en formule 1 wedstrijden vorig jaar.


Grote kans inderdaad dat Ziggo niet meer zo happig is om KPN klanten korting te geven zeker niet nu ze dat totaal pakket aanbieden
Reputatie 7
Badge +21
Hoi David. Welkom op het forum. Er zijn op dit moment helaas geen kortingen/acties met het Ziggo Sport Totaal pakket en zover ik weet zijn er ook geen acties in de planning. In Mijn KPN kan je bekijken wat de kosten zijn voor het Ziggo Sport Totaal pakket en krijg je eventuele kortingen te zien. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord.
Reputatie 4
Badge +2
nu is Ziggo Sport Totaal 3 maanden voor de helft van de prijs.

Reageer