Beantwoord

Ziggo Sport Totaal pakket geabonneerd, maar geen toegang tot zenders

  • 10 July 2020
  • 23 reacties
  • 452 keer bekeken

Ik heb het Ziggo Totaal Sport pakket en heb hiermee heerlijk Formule 1 gekeken afgelopen Zondag.

Nu wou ik vandaag de vrije training bekijken, maar staat bij alle Ziggo Sport zenders dat ik een Live wedstrijd kan kopen of het Sportpakket kan toevoegen. 

Als ik met de blauwe knop kijk welke pakketten ik heb staat Ziggo Sport Totaal wel als geabonneerd erbij?

Heb mijn modem en het interactieve TV kastje al meermaals gereset 

Kan iemand mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Lisa 11 July 2020, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @TSteG,

Je kijkt Ziggo Sport als je geabonneerd bent via kanaal 233 en verder. Op de kanalen met andere nummers is alleen het kopen van losse wedstrijden een optie. 

Hallo @TSteG,

Je kijkt Ziggo Sport als je geabonneerd bent via kanaal 233 en verder. Op de kanalen met andere nummers is alleen het kopen van losse wedstrijden een optie. 

Hi Chris,

 

bedankt voor je antwoord, maar helaas is dat niet de oplossing. De decoder springt vanaf 200 (Netflix) 201 (Youtube) 203 (Amazon Prime ) naar 262 t/m 271 Fox Sport. Dan komen de Ziggo sport kanalen vanaf 272 t/m 280. 
allemaal dubbel achter elkaar. (Dus 2x Racing 2x select.)

bij ieder kanaal staat het Ziggo Sport en Fox Sport plaatje met voetballers en F1 auto’s. En de vraag of ik een Live wedstrijd wil kopen of een sport pakket wil bestellen. 
 
heb vanmiddag de Decoder even helemaal terug op fabrieksinstellingen gezet en een nieuwe Software update geinstalleerd. Dat heeft helaas niets aan het hele verhaal verandert. 

Van af 272 zijn de PAY PER VIEW kanalen. Dus per sportevenement af te nemen.

Als je het zenderpakket van Ziggo Sport hebt dan kijk je van 233 t/m 238.

Via welk kanaalnummer heb je vorige week gekeken?

Van af 272 zijn de PAY PER VIEW kanalen. Dus per sportevenement af te nemen.

Als je het zenderpakket van Ziggo Sport hebt dan kijk je van 233 t/m 238.

Via welk kanaalnummer heb je vorige week gekeken?

Hallo Peter,

bedankt voor je antwoord. Ik heb vorige week op zender 233 Ziggo Sport Select gekeken. 
nu staan de zenders 233 t/m 238 niet meer in de zenderlijst. En trouwens ook niet in de Gids functie. 
 

Zou je eens een reset van de ontvanger willen doen?

Menu → instellingen → 2 X op gele knop; zet beide opties (software en fabrieksinstellingen) op Ja. Kies bewaren en klik op OK.

(indien nieuwe menu: Frisse start)

Zou je eens een reset van de ontvanger willen doen?

Menu → instellingen → 2 X op gele knop; zet beide opties (software en fabrieksinstellingen) op Ja. Kies bewaren en klik op OK.

(indien nieuwe menu: Frisse start)

Net een frisse start gedaan, maar helaas zonder het gewenste effect.

Gek hoor.

Wat staat er in de lijst “Zenders verbergen”. Komen ze daar wel voor of ook niet?

Gek hoor.

Wat staat er in de lijst “Zenders verbergen”. Komen ze daar wel voor of ook niet?

Nee 2 erotiek zenders die verborgen zijn. Voor de rest geen verborgen zenders

Ik ga vrezen dat het voor de race zondag niet meer in orde gaat komen. (het is weekend...)

Topic aangemeld als “heads up” bij moderator-team, dat wel.

Zijn de Ziggo Sport kanalen ook niet meer in de app (tablet/phone) of via de laptop te zien (tv.kpn.com) te zien?

Hoi @TSteG . Wat een vreemd issue. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +22

Zijn de Ziggo Sport kanalen ook niet meer in de app (tablet/phone) of via de laptop te zien (tv.kpn.com) te zien?

@TSteG zou je deze vraag eens kunnen beantwoorden van PeterG? 

Reputatie 7
Badge +22

@TSteG mocht het nog niet werken, zou je tijdelijk naar kanaal 47 (RTL Duitsland) dan kun je F1 ook kijken. 

Hoi @TSteG . Wat een vreemd issue. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Profiel is aangevuld. 

Zijn de Ziggo Sport kanalen ook niet meer in de app (tablet/phone) of via de laptop te zien (tv.kpn.com) te zien?

@TSteG zou je deze vraag eens kunnen beantwoorden van PeterG? 

Ik heb het net even bekeken en daar duiken de zenders ook niet op. Ook niet met de zoek functie. 

@TSteG mocht het nog niet werken, zou je tijdelijk naar kanaal 47 (RTL Duitsland) dan kun je F1 ook kijken. 

Ben ik nu ook aan het doen. In ieder geval bedankt voor de tip en het meedenken. 

Reputatie 7
Badge +17

@TSteG Bedankt voor het invullen van je gegevens. Het probleem zit aan onze kant en helaas kan ik het zo 1..2..3.. niet voor je oplossen. Ik heb er een ticket voor ingeschoten, zodat een achterliggende afdeling er voor je naar gaat kijken. Voor nu en morgen heb je niets aan dit ticket en mijn antwoord komt te laat voor de kwalificatie. Wat mij betreft koop je de wedstrijd van morgen en laat je het hier weten als dit gebeurd is. Wij willen dit aan je vergoeden zodat je gewoon kunt kijken.  
Laat je het weten -in een reactie- als dit is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +10

Met het Ziggo Sport totaal pakket heb je ook recht op gebruik van de Ziggo Sport totaal app:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-sport-totaal-app

 

Als je deze downloadt en aan de praat kan krijgen dan kan je de race op die manier bekijken. En als je vanaf je telefoon of tablet naar je TV kan streamen (Chromecast werkt perfect) kan je alsnog alles op TV kijken.

En hier kan je een account aanmaken als KPN klant.

Reputatie 7
Badge +17

Goede tip, Ward!:hugging:

Reputatie 7
Badge +22

Met het Ziggo Sport totaal pakket heb je ook recht op gebruik van de Ziggo Sport totaal app:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-sport-totaal-app

 

Als je deze downloadt en aan de praat kan krijgen dan kan je de race op die manier bekijken. En als je vanaf je telefoon of tablet naar je TV kan streamen (Chromecast werkt perfect) kan je alsnog alles op TV kijken.

En hier kan je een account aanmaken als KPN klant.

Volgens mij kun je gewoon met je KPN ID inloggen @Ward_ 😉

Reputatie 7
Badge +10

Met het Ziggo Sport totaal pakket heb je ook recht op gebruik van de Ziggo Sport totaal app:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-sport-totaal-app

 

Als je deze downloadt en aan de praat kan krijgen dan kan je de race op die manier bekijken. En als je vanaf je telefoon of tablet naar je TV kan streamen (Chromecast werkt perfect) kan je alsnog alles op TV kijken.

En hier kan je een account aanmaken als KPN klant.

Volgens mij kun je gewoon met je KPN ID inloggen @Ward_ 😉

Op de app van Ziggo? Niet dat ik weet en als je op de link kijkt zie je ook een verschil met gewone Ziggo klanten. Lijkt me ook niet dat je een KPN ID kan gebruiken in een Ziggo app.

Maar goed, ik deed het anderhalf jaar geleden dus het kan nu anders zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb gewoon ingelogd met mijn KPN ID, maar dat is al zo lang geleden, en bij mij werkt het gewoon. 

@TSteG Bedankt voor het invullen van je gegevens. Het probleem zit aan onze kant en helaas kan ik het zo 1..2..3.. niet voor je oplossen. Ik heb er een ticket voor ingeschoten, zodat een achterliggende afdeling er voor je naar gaat kijken. Voor nu en morgen heb je niets aan dit ticket en mijn antwoord komt te laat voor de kwalificatie. Wat mij betreft koop je de wedstrijd van morgen en laat je het hier weten als dit gebeurd is. Wij willen dit aan je vergoeden zodat je gewoon kunt kijken.  
Laat je het weten -in een reactie- als dit is gebeurd? 

Hallo Lisa,

bedankt voor je antwoord. Ik heb de wedstrijd gisteren gekocht.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TSteG, ik breng de kosten voor deze wedstrijd op de eerstvolgende factuur in mindering!