Vraag

Ziggo Sport Totaal werkt nog steeds niet

  • 5 May 2021
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Meer dan 3 weken geleden Ziggo sport totaal aangezet en het werkt nog steeds niet. Natuurlijk gebeld, meerdere keren en het probleem blijft maar staan. Ik zou ondertussen al door 3 KPN mensen worden gebeld als het is opgelost, maar nog niets gehoord. Iemand nog tips hoe het wel gaat werken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Goedemorgen @Sjoerd70, vervelend dat het nog steeds niet verholpen is. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Profiel is aangepast, Sebastiaan!

Reputatie 4
Badge +5

Dank @Sjoerd70. Het gaat hier om een vastgelopen order. Soms duurt dat een tijdje voordat het verholpen is. Ik heb een klacht voor je aangemaakt die ik in behandeling zal houden. Ook heb ik het team die over zulke dingen gaat hierop aangesproken. Ik snap dat het vertrouwen een beetje weg is maar we kunnen nu niks anders doen dan afwachten. Als ik meer weet, neem ik contact op!

Dankje Sebastiaan, ik hoop dat het snel wordt opgelost...

Het duurde mij te lang dit pakket, dus ik heb maar wat anders geregeld, F1 streamen, gaat in 1x goed! Helaas KPN, slechte zaak.

Reputatie 4
Badge +5

Jammer om te horen @Sjoerd70. Ik zie dat het inmiddels wel verholpen is. Het Ziggo Sport pakket staat momenteel actief. Omdat het zo lang duurde heb ik 1 maand voor je vergoed. Dit wordt verrekend met de volgende factuur. Het pakket kan per 8 juni weer stopgezet worden mocht je dat willen.