Beantwoord

Ziggo Sport Totaal / Ziggo Sport app

• 30 mei 2016
  • 13 reacties
  • 2749 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN,    en andere mederwerkers...

Ik heb met Ziggo Sport contact gehad, en ik vind het jammer dat jullie niet de gegevens willen delen met Ziggo Sport app, want jullie staan hier NIET tussen:

https://

Deze providers hierboven gaan wel een samenwerking aan. Ik heb zelfs een gesprek gehad met KPN en Ziggo. Ik hoop gewoon via deze weg dat ik KPN nog op andere gedachten kan brengen:

Het gesprek:

Aan KPN:

Ik heb wat gevraagd aan Ziggo Sport waarom wij als KPN klanten niet in kunnen loggen met Sport GO. Jullie staan hier niet bij. Maar nu zegt Ziggo Sport het volgende...

Ziggo Sport zegt:

Goedemiddag. Wat vreemd dat KPN aangeeft dat ze hier niet tussen mogen staan. Dat is namelijk zeker niet het geval. Het liefst zouden wij namelijk zien dat alle providers Ziggo Sport Totaal Go aan het Ziggo Sport Totaal pakket toevoegen. Echter heeft KPN dit nog niet gedaan en kunnen wij daarom geen koppeling maken tussen de database van KPN en die van ons. Pas als zij deze stap nemen kunnen wij een inlogmogelijkheid maken voor KPN klanten. Het is dus nog even afwachten of KPN deze stap zal nemen. Groetjes, Ziggo Sport Totaal.

KPN zegt:

Het klopt inderdaad dat KPN geen afspraken met Ziggo Sport heeft om Ziggo Sport Totaal GO aan te bieden. Ik begrijp dat het voor jou zeer wenselijk is dat dit er daadwerkelijk komt. Ik neem jouw verzoek mee, maar kan geen beloftes doen of Ziggo Sport Totaal GO beschikbaar wordt.

Ik:

Kunnen jullie KPN hier nog eens op wijzen??? Misschien dat ze dan eens willen luisteren.

Ziggo Sport zegt:

We doen dat een aantal keer per jaar, Dennis. Elke keer dat we met hen in gesprek gaan geven we bij hen aan dat dit van onze kant gewenst is. Maar het zal ongetwijfeld helpen als meer KPN klanten dit bij hen aangeven! Groetjes, Ziggo Sport Totaal.

En het gaat om deze app:

https://

Want jullie hebben wel een samenwerking met HBO Go, want daar kan ik met me KPN-gegevens inloggen. Maar klanten met een Ziggo Sport Totaalpakket moet hier dan ook gebruik van kunnen maken.

Ik hoop zo genoeg te hebben geïnformeerd... En dat hier eens wat aan gedaan wordt. :)

icon

Beste antwoord door Erik_ 3 juni 2016, 16:40

Het aanbieden van Ziggo Sport Totaal Go staat op dit moment niet op de planning. Om het gebruiken van de app mogelijk te maken zouden we een koppeling moeten gaan bouwen met onze leverstraat. Dat is een te omvangrijk project om op dit moment op de planning te zetten. De voorrang bij de ontwikkelaars ligt bij andere projecten. Misschien dat het in de toekomst nog wel eens mogelijk wordt, maar daar is nu nog niets over bekend. Als het wel ooit komt laten we het weten.

Bekijk origineel

13 reacties

Mee eens..
Reputatie 1
Mee eens hoort gewoon bij het pakket waar je elke maand 15,95 voor betaalt

Reputatie 7
Badge +18

LeonJacobs26 schreef op 30 mei '16 om 20:50u
Mee eens..

Goedenavond , 

Fijn dat u me steunt. Ik probeer dit aan de kaak te stellen bij KPN. Hopelijk met genoeg meldingen kunnen ze het gaan doen, of in iedergeval dit eens gaan neerleggen bij Ziggo!

Reputatie 7
Badge +18

ehanselman schreef op 30 mei '16 om 22:28u

Mee eens hoort gewoon bij het pakket waar je elke maand 15,95 voor betaalt

Ik ben het helemaal met u eens,@ehanselman. Hopelijk krijg ik genoeg klanten van KPN die hier een reactie willen plaatsen. :)

Reputatie 2
DennisDatema68 schreef op 30 mei '16 om 22:46u
ehanselman schreef op 30 mei '16 om 22:28uMee eens hoort gewoon bij het pakket waar je elke maand 15,95 voor betaalt

Ik ben het helemaal met u eens,@ehanselman. Hopelijk krijg ik genoeg klanten van KPN die hier een reactie willen plaatsen. Smiley Vrolijk

ik ben het ook helemaal met jou eens,ik heb nu fox sport en daar heb ik wel de app van

wil deze zomer overgaan naar ziggo totaal wegens engels voetbal dus zou het wel prettig vinden

om ook daar de app van te hebben.

dus kpn zorg er voor dat de app van ziggo totaal er zo snel mogelijk komt.

Reputatie 7
Badge +18

mathijs44 schreef op 31 mei '16 om 11:44u

ik ben het ook helemaal met jou eens,ik heb nu fox sport en daar heb ik wel de app van

wil deze zomer overgaan naar ziggo totaal wegens engels voetbal dus zou het wel prettig vinden

om ook daar de app van te hebben.

dus kpn zorg er voor dat de app van ziggo totaal er zo snel mogelijk komt.

Goedemiddag ,

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk lukt het mij om genoeg klanten hier op deze topic een reactie te laten plaatsen. :)

Reputatie 7
Badge +27
Ik kan me voorstellen dat jij, en de anderen hier, graag gebruik willen maken van de app :) Ik heb geen geluiden gehoord dat we dit gaan toevoegen, maar ik zal eens even navragen of hier plannen mee/over zijn.

Reputatie 7
Badge +18

Erik_ schreef op 31 mei '16 om 20:22u

Ik kan me voorstellen dat jij, en de anderen hier, graag gebruik willen maken van de app Smiley Vrolijk Ik heb geen geluiden gehoord dat we dit gaan toevoegen, maar ik zal eens even navragen of hier plannen mee/over zijn.

Goedenavond ,

Hoopv dat ze in zee gaan, want zoals je kon lezen bovenaan de topic wilt Ziggo Sport niks liever dat jullie daar bij staan. En dat we kunnen inloggen met onze KPN-ID. Want met HBO Go hebben jullie een overeenkomst. En aangezien dat er (misschien) veel klanten Ziggo Sport Totaal hebben. Want ik heb het nu vanaf zaterdag met jullie me abonnement veranderd:

Verwijderd:

Videoland Unlimited - € 10,- p.m.

Extra Internetsnelheid - € 5,- p.m.

Toegevoegd:

Ziggo Sport Totaal - € 15,50 p.m.

Dus, me abonnement is maar met € 0,50ct. omhoog gegaan. Helaas gaat per 1 juli weer € 2,50 bij! 😞 Dat kan niet hoor! :D:p

Dus, ik hoop dat je er alles aan wilt doen om het Ziggo Sport Go Totaal ook voor KPN-klanten mogelijk te maken. 😉 Ziggo wilt wel. Maar nu jullie nog! :)

Reputatie 7
Badge +27
Het aanbieden van Ziggo Sport Totaal Go staat op dit moment niet op de planning. Om het gebruiken van de app mogelijk te maken zouden we een koppeling moeten gaan bouwen met onze leverstraat. Dat is een te omvangrijk project om op dit moment op de planning te zetten. De voorrang bij de ontwikkelaars ligt bij andere projecten. Misschien dat het in de toekomst nog wel eens mogelijk wordt, maar daar is nu nog niets over bekend. Als het wel ooit komt laten we het weten.

Reputatie 1
Erik_ schreef op 3 jun '16 om 16:40u

Dan stel ik voor dat de abonnementsprijzen met 9,95 worden verlaagd voor ziggo sport dit is namelijk de waarde van de go app die ziggo er aan toekent. 

Waarom wordt dit als een oplossing gezien terwijl dit geen oplossing is . 

Ik stel voor dat u in contact gaat treden met ziggo sport om dit probleem aan de orde te stellen . En er samen met Ziggo sport een oplossing gaat bieden aan klanten van KPN . Tot deze tijd kunt u voor alle betalende klanten voor ziggo sport de abbonemnetsprijs naar 5,95 zetten en dan kunnen de klanten eventueel een aanvullend ziggo go pakket aanschaffen .

Dit lijkt me een betere oplossing.

Reputatie 7
Badge +18
Erik_ schreef op 3 jun '16 om 16:40u

Dan stel ik voor dat de abonnementsprijzen met 9,95 worden verlaagd voor ziggo sport dit is namelijk de waarde van de go app die ziggo er aan toekent. 

Waarom wordt dit als een oplossing gezien terwijl dit geen oplossing is . 

Ik stel voor dat u in contact gaat treden met ziggo sport om dit probleem aan de orde te stellen . En er samen met Ziggo sport een oplossing gaat bieden aan klanten van KPN . Tot deze tijd kunt u voor alle betalende klanten voor ziggo sport de abbonemnetsprijs naar 5,95 zetten en dan kunnen de klanten eventueel een aanvullend ziggo go pakket aanschaffen .

Dit lijkt me een betere oplossing.

ehanselman, dat vind ik nou een goed voorstel wat u hierboven beschrijft, ben alleen bang dat KPN hier niet overgaat. Dit ligt toch echt bij Ziggo... 🙂
Ik ben ook van mening dat KPN alles in het werk dient te stellen om de Ziggo Sport Totaal app beschikbaar te maken voor hun klanten. Per maand €15.50 voor Ziggo Sport Totaal is veel als je het alleen via je eigen Kpn netwerk thuis kunt bekijken. Ik heb het aangeschaft voor de Formule 1 en ben niet altijd thuis in het weekend. Het zal mischien wat werk zijn maar als KPN tevreden klanten wil houden dan zit er niets anders op?
En het antwoord afdoen met : "Het aanbieden van Ziggo Sport Totaal Go staat op dit moment niet op de planning. Om het gebruiken van de app mogelijk te maken zouden we een koppeling moeten gaan bouwen met onze leverstraat. Dat is een te omvangrijk project om op dit moment op de planning te zetten." is niet echt klantenbinding!
Reputatie 7
Badge +18
Ik ga deze topic weer eens gebruiken! Want ik ga die discussie nog maar een keer aan. Jullie kunnen het wel voor Fox Sports doen, maar niet voor Ziggo Sport. Beetje vreemd vind je niet? Ziggo geeft KPN de schuld, en KPN geeft Ziggo de schuld. Ik vind dat jullie alleen nog maar kijken in geld, i.p.v. de technieken. De meeste antwoord wat we dan krijgen is.... Weet je wel wat het kost? Dit horen jullie gewoon aan te bieden, klanten die een Ziggo Sport Totaal van € 15,50 p.m. hebben. Anders vindt ik dat het geen "Totaal" mag heten. 😞

Reageer