Ziggo Sport zenders niet zichtbaar

  • 11 October 2019
  • 14 reacties
  • 1425 keer bekeken

Badge
We hebben ons zenderpakket uitgebreid met Ziggo Sport

Het is geactiveerd, maar ik dan de zenders 233/244 237/238 die KPN noemt niet vinden

De zenderlijst gaat tot 200 en de eerstvolgende is dan 261

Alles al meermaals gereset en opnieuw opgestart maar krijg die zenders niet



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Hans150. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze zenders nog niet kan bekijken. Heb je de tv-ontvanger al gereset? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer als een reset het probleem niet verhelpt? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zoek het graag voor je uit!
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Hans150

Is het inmiddels gelukt om Ziggo Sport te kijken? Is de reset gebeurd wat @Vikash jou had verteld? 😉
Reputatie 7
Badge +21
Wat ook mogelijk is dat deze zenders verborgen staan in je menu.
Ga via het menu naar Instellingen - Zenders verbergen.
Haal de kruisjes weg voor de zenders die je wilt bekijken en klik op Bewaar instellingen.
Badge
Heb inmiddels alles gedaan wat hier voorgesteld is maar ook met de reset geen nieuwe zenders
gaat nog altijd in de lijst van zenders van 201 naar eerstvolgende 265
Reputatie 7
Badge +21
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer als een reset het probleem niet verhelpt? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zoek het graag voor je uit!
Badge
Gedaan Vikash heb alles nogmaals gereset en opnieuw opgestart.
Inmiddels 2 weken bezig om een paar nieuwe zenders te vinden
Online staat "" gewoon pakket aan en uitzetten
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat het Ziggo Sport Totaal pakket actief is. Volgens ons systeem heb je 2 tv-ontvangers in huis. Is het op beide ontvangers niet zichtbaar? Zou je het serienummer van de tv-ontvanger achter willen laten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik het serienummer heb kan ik dit verder voor je uitzoeken. Als je wilt dat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt, i.v.m. de Formule 1 race in Japan, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)
Staat die ontvanger wel op "alle zenders"? Niet toevallig een eigen zenderlijst actief staan?

Zie je de Z.S. kanalen wel in de lijst onder "zenders verbergen". Daar zou je álle zenders die voor jouw beschikbaar zijn (moeten zijn) sowieso kunnen zien staan.
Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat je het serienummer hebt achtergelaten. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat deze tv-ontvanger is gekoppeld aan jouw eigen abonnement. Het Ziggo Sport pakkket is al een tijdje geleden toegevoegd aan het abonnement. Het zou daarom mogelijk moeten zijn om naar deze zenders te kijken, op deze tv-ontvanger. Is het inmiddels gelukt? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er vanuit dat je inmiddels naar het Ziggo Sport pakket kan kijken. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi@Hans150. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze zenders nog niet kan bekijken. Heb je de tv-ontvanger al gereset? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer als een reset het probleem niet verhelpt? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zoek het graag voor je uit!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er vanuit dat je inmiddels naar het Ziggo Sport pakket kan kijken. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 3
Badge +1

Ziggo kanalen beginnen nu vanaf 273. Moest ook even zoeken om toch nog Formule 1 te kunnen volgen. Zou graag een email van KPN ontvangen als er iets veranderd.

Ik weet niet beter dan dat de Ziggo Sport zenders van 233 t/m 238 te krijgen zijn indien je dus het Ziggo Sport pakket afneemt.
Dat staat hier ook:
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm

273 is één v.d. LIVE SPORT ON DEMAND kanalen; ofwel de los afneembare evenementen à € 6 per keer. Alle LIVE SPORT ON DEMAND kanalen 260 t/m 283.

Reputatie 3
Badge +1

Ah, daar kan je wel eens gelijk hebben. Sorry dat ik de verkeerde uitleg gaf.