Beantwoord

Ziggo Sports Totaal pakket

• 16 november 2017
  • 9 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,
Ik zit te denken om in de maand December 1 maand Ziggo Sports Totaal pakket te nemen.
Kan ik bijvoorbeeld op 29 November het pakket activeren en bijvoorbeeld 26 december weer stopzetten? Kan dat dan gewoon via de website?

Ik heb hier geen ervaring mee dus hoor graag of dir makkelijk kan.

met vriendelijke groeten
Jesse
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 16 november 2017, 13:13

Wat @Giant2000 zegt klopt.

Als jij je factuur op 7 December krijgt, dan rekent KPN voor de periode van 26-11 tot 5-12 een bedrag voor de gekeken dagen ongeveer €0,515 euro per dag dat je naar zender kijkt. Daarna rekent KPN direct op diezelfde factuur de periode van 5-12 tot 04-01 ook een bedrag zoals hierboven. Omdat jij je pakket op 26-12 weer uitzet krijg je op de factuur van 7 Januari dan een bedrag van €0,515 over de dagen (25-12 tot 5-01) dat er teveel in rekening is gebracht weer in mindering op je factuur.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen Jesse,

Je kan het pakket het eenvoudigst activeren via de tuner door even naar een zender uit het pakket te gaan waarna er een melding op het scherm komt. Een pakket is per maand opzegbaar. Als je het dus op 29 november activeert dan loopt het af op 28 december, het deactiveren kan ook weer via de tuner. TIP: om verlenging te voorkomen: zet het in je agenda. Je kan het dan bijvoorbeeld op 25 december stopzetten, het pakket blijft dan toch een maand zichtbaar.

Het activeren en deactiveren kan ook via Mijn KPN op de website.
Reputatie 7
Badge +10
@Giant2000
Kleine aanvulling op je bericht 🙂., je mag tussendoor geen geactiveerde pakket deactiveren. Pas als de volle maand is bereikt mag je het pakket weer uitzetten. Anders loop je tegen een foutmelding aan 😉.
Reputatie 1
@Giant2000
Kleine aanvulling op je bericht 🙂., je mag tussendoor geen geactiveerde pakket deactiveren. Pas als de volle maand is bereikt mag je het pakket weer uitzetten. Anders loop je tegen een foutmelding aan 😉.

Maar betaal ik dan 2 maanden? Want als ik dus 28 November activeer. Wanneer kan ik dan deactiveren? Als dat dan pas na 28 December kan dan heb je dus kans dat er alweer een maand wordt afgeschreven....
Reputatie 7
Badge +10
@yeszeb
Hangt van je factuurdatum af. Je mag 27 of 29 december (precieze datum kan ik je niet geven)het pakket weer uitzetten nadat dus die 30 dagen zijn verstreken. Het kan zijn dat deze datum kort volgt op je factuurdatum waardoor het wel in rekening wordt gebracht en een maand later weer wordt teruggestort. De terugstorting een maand later is altijd vanaf de datum waarop het pakket is uitgezet.
Meestal in de 5 werkdagen tussen de nieuwe factuur en de opzegging worden dus vaak nog wel in rekening gebracht, daarvoor wordt het niet in rekening gebracht.

Je betaald altijd voor de periode waarin het pakket geactiveerd staat, als die is uitgezet krijg je linksom of rechtsom het geld weer terug. 😉.
Reputatie 1
@yeszeb
Hangt van je factuurdatum af. Je mag 27 of 29 december (precieze datum kan ik je niet geven)het pakket weer uitzetten nadat dus die 30 dagen zijn verstreken. Het kan zijn dat deze datum kort volgt op je factuurdatum waardoor het wel in rekening wordt gebracht en een maand later weer wordt teruggestort. De terugstorting een maand later is altijd vanaf de datum waarop het pakket is uitgezet.
Meestal in de 5 werkdagen tussen de nieuwe factuur en de opzegging worden dus vaak nog wel in rekening gebracht, daarvoor wordt het niet in rekening gebracht.

Je betaald altijd voor de periode waarin het pakket geactiveerd staat, als die is uitgezet krijg je linksom of rechtsom het geld weer terug. 😉.

Oké dus als ik bijvoorbeeld het pakket maar 20 dagen aan heb staan dan krijg ik 10 dagen terug?
Reputatie 7
Badge +16
Nee, de minimale tijd is een maand.
Reputatie 7
Nee, de minimale tijd is een maand.
En je betaalt na de maand alleen nog voor de dagen dat je het net even langer had.
Dus: prijs / 30 x bijvoorbeeld 2 dagen

Na één maand is het per direct opzegbaar.
Reputatie 7
Badge +10
Wat @Giant2000 zegt klopt.

Als jij je factuur op 7 December krijgt, dan rekent KPN voor de periode van 26-11 tot 5-12 een bedrag voor de gekeken dagen ongeveer €0,515 euro per dag dat je naar zender kijkt. Daarna rekent KPN direct op diezelfde factuur de periode van 5-12 tot 04-01 ook een bedrag zoals hierboven. Omdat jij je pakket op 26-12 weer uitzet krijg je op de factuur van 7 Januari dan een bedrag van €0,515 over de dagen (25-12 tot 5-01) dat er teveel in rekening is gebracht weer in mindering op je factuur.
Reputatie 1
Top! Bedankt allemaal 🙂

Reageer