Beantwoord

Ziggo Sports Totaal pakket

• 16 november 2017
  • 9 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,
Ik zit te denken om in de maand December 1 maand Ziggo Sports Totaal pakket te nemen.
Kan ik bijvoorbeeld op 29 November het pakket activeren en bijvoorbeeld 26 december weer stopzetten? Kan dat dan gewoon via de website?

Ik heb hier geen ervaring mee dus hoor graag of dir makkelijk kan.

met vriendelijke groeten
Jesse
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 16 november 2017, 13:13

Wat @Giant2000 zegt klopt.

Als jij je factuur op 7 December krijgt, dan rekent KPN voor de periode van 26-11 tot 5-12 een bedrag voor de gekeken dagen ongeveer €0,515 euro per dag dat je naar zender kijkt. Daarna rekent KPN direct op diezelfde factuur de periode van 5-12 tot 04-01 ook een bedrag zoals hierboven. Omdat jij je pakket op 26-12 weer uitzet krijg je op de factuur van 7 Januari dan een bedrag van €0,515 over de dagen (25-12 tot 5-01) dat er teveel in rekening is gebracht weer in mindering op je factuur.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen Jesse,

Je kan het pakket het eenvoudigst activeren via de tuner door even naar een zender uit het pakket te gaan waarna er een melding op het scherm komt. Een pakket is per maand opzegbaar. Als je het dus op 29 november activeert dan loopt het af op 28 december, het deactiveren kan ook weer via de tuner. TIP: om verlenging te voorkomen: zet het in je agenda. Je kan het dan bijvoorbeeld op 25 december stopzetten, het pakket blijft dan toch een maand zichtbaar.

Het activeren en deactiveren kan ook via Mijn KPN op de website.
Reputatie 7
Badge +10
@Giant2000
Kleine aanvulling op je bericht 🙂., je mag tussendoor geen geactiveerde pakket deactiveren. Pas als de volle maand is bereikt mag je het pakket weer uitzetten. Anders loop je tegen een foutmelding aan 😉.
Reputatie 1
@Giant2000