Ziggo tegenactie??

• 6 november 2015
  • 6 reacties
  • 892 keer bekeken

Nico Dijkshoorn??? KPN are you serious.......... Ziggo komt met een sportkanaal, voetbal, Formule 1, Golf en wat nog meer en waar komt KPN mee? nIco Dijkshoorn in een praatprogramma waarin hij een sportforum gaat commentariëren WTF!!

Als dit de kwaliteit is van KPN product marketing dan snap ik nu waarom KPN ook nog steeds geen sim heeft voor tablets om je Dubbele Data van KPN compleet te kunnengebruiken op je iPad.

Het is niet dat ik ontevreden ben over KPN kompleet maar wel gefrustreerd over het antwoord wat KPN heeft op een goed competitor product. 

En Nico Dijkshoorn moet versjes blijven maken bij DWDD en in godsnaam niet als antwoord op de mijne inziens goed product wat Ziggo gratis aanbied aan haar klanten.

Graag veel reacties misschien komt KPN wel tot inkeer :)

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Mensen die nu een Sport 1 abonnement hebben voor, bijvoorbeeld Formule 1, zeggen dat nu op. Ziggo zal dat verlies op zich moeten nemen, dit wordt ongetwijfeld doorberekend aan alle Ziggo klanten. Voor niets gaat de zon op.

RobinFlikkema schreef op 6 nov '15 om 21:27uHoi,

Je kan een "gewone" sim in een tablet doen en klaar. Daar heb je niet per de een aparte data-only sim voor nodig.

Robin 
Dat moet je dan toch een keertje proberen. Als je een "gewone" sim (duo sim) erin stopt dan moet je je telefoon in flightmode zetten en kan je dus geen gesprekken meer ontvangen. Neem een voorbeeld aan Vodavone duosim. Die kan je in je iPhone en in je iPad stoppen en beide tegelijk gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan een "gewone" sim in een tablet doen en klaar. Daar heb je niet per de een aparte data-only sim voor nodig.

Robin
Reputatie 7
Badge +18
Giant2000 schreef op 13 nov '15 om 13:29uMensen die nu een Sport 1 abonnement hebben voor, bijvoorbeeld Formule 1, zeggen dat nu op. Ziggo zal dat verlies op zich moeten nemen, dit wordt ongetwijfeld doorberekend aan alle Ziggo klanten. Voor niets gaat de zon op.

Zal best wel meevallen Giant.

De gratis sportzender is een andere zender als het aangeboden abonnement sport1 zenders van 6 stuks.

Wel worden hier belangrijke voetbalwedstrijden en formule1 zenders live op uitgezonden.

Maar wie meer sport wil zal zeker de 6 sport1 zenders willen behouden.

En de strategie van Ziggo is natuurlijk om hier klanten mee te trekken en dat zou best eens kunnen lukken.

Reputatie 7
Badge +30
Ooh, ja dat klopt. Ik vermoed dat dit met de manier waarop het KPN netwerk werkt te maken heeft, maar zou dit graag anders zien. De Vodafone dualsim werkt veel simpeler.
Ik dacht dat je bedoelde dat Compleet niet mag i.c.m. data-only sims

Robin
Het nieuwe sportprogramma Peptalk van Ziggo sport krijgt bijzonder goede kritieken, ik kan het niet beoordelen want ik kan het niet zien hoewel ik een abonnement heb op Sport 1, nu Ziggo Sport. Jammer, want laten we eerlijk zijn, KPN biedt met hun muziek en sport content en wel heel flauw alternatief.....

Reageer