Beantwoord

Zit studio 100 in het kidspakket?

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 779 keer bekeken

Hallo ik wou even wat vragen want me moeder wil KPN nemen maar we weten niet of in die kidspakket ook studio 100 tv bij zit kan iemand hier alsjeblieft op reageren😔😔
icon

Beste antwoord door PeterG 30 September 2019, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
goedemiddag wel kom op het forum ikzelf heb kindpaket maar ik weet niet of studio 100 TV er BIJ zit heeft daar niet opgelet. maar U kunt toch even kijken OP KPN 😉
Het Vlaamse Studio 100 TV is exclusief beschikbaar bij de Vlaamse kabelaar Proximus. In het geheel niet in Nederland dus. Via de Vlaamse zenders (Canvas overdag en Ketnet) zijn wel producties te zien van productiehuis Studio 100. Op andere kanalen vast ook.

Maar de specifieke zender zelf dus niet. Bij geen enkele Nederlandse provider. Daarvoor zul je naar België (Vlaanderen) moeten verhuizen. 😉 😜

P.S.
als je overweegt het kidspakket te nemen, dan is het misschien 'voordeliger' om het pluspakket te nemen. Dat is ietsje duurder, maar biedt, naast deze kidszenders, veel méér extra zenders en niet te vergeten een groot on demand aanbod. Ook weer met kinderspul 😄 en speelfims.
Het kidspakket is € 4,99 voor 4 extra zenders.
Het pluspakket, met de zenders v.h. kidspakket is € 9,99. Dit is 27 zenders, incl de kidszenders én een groot on demand aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel Peter 👍
Reputatie 7
Hoi @Dakkaria, ik zie dat Peter je al een mooi uitgebreid antwoord heeft gegeven over de zender die je zoekt 🙂 Weet je daarmee voldoende?