Beantwoord

Zowel YouTube als Amazon Prime te instabiel en langzaam

• 22 juni 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

De YouTube app loopt regelmatig vast en heb sinds vandaag Amazon Prime. Ik heb getimed hoe lang het duurt voordat de tv ontvanger reageert op de pauze knop in de Amazon prime app: 41 seconden! 

beste KPN: de technologie staat niet stil, software vereist steeds meer hardware resources. Ik kan me niet voorstellen dat er niemand binnen KPN is, die als taak heeft te monitoren dat software updates geen onacceptabele respons tijd veroorzaken.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra 24 juni 2021, 08:16

Hallo @Mikey1984, van harte welkom hier! Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig werkt als apps zo traag zijn. Als je het ons niet laat weten, weten wij niet (altijd) dat er iets aan de hand is. Goed dat je het aankaart, ik help je graag verder.

Welke tv-ontvanger en Experia Box heb je? Hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experia Box, via een kabel of op een andere manier? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar hoe het gaat met andere functies, zoals live tv kijken. Gaat dat goed of ervaar je daarbij iets soortgelijks? Ik raad je ook aan om de tv-ontvanger een volledige reset (volgens stap 2) te geven, dat helpt in veel gevallen heel goed. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mikey1984, van harte welkom hier! Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig werkt als apps zo traag zijn. Als je het ons niet laat weten, weten wij niet (altijd) dat er iets aan de hand is. Goed dat je het aankaart, ik help je graag verder.

Welke tv-ontvanger en Experia Box heb je? Hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experia Box, via een kabel of op een andere manier? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar hoe het gaat met andere functies, zoals live tv kijken. Gaat dat goed of ervaar je daarbij iets soortgelijks? Ik raad je ook aan om de tv-ontvanger een volledige reset (volgens stap 2) te geven, dat helpt in veel gevallen heel goed. 

Reageer