Beantwoord

Zowel YouTube als Amazon Prime te instabiel en langzaam

  • 22 June 2021
  • 4 reacties
  • 319 keer bekeken

De YouTube app loopt regelmatig vast en heb sinds vandaag Amazon Prime. Ik heb getimed hoe lang het duurt voordat de tv ontvanger reageert op de pauze knop in de Amazon prime app: 41 seconden! 
 

beste KPN: de technologie staat niet stil, software vereist steeds meer hardware resources. Ik kan me niet voorstellen dat er niemand binnen KPN is, die als taak heeft te monitoren dat software updates geen onacceptabele respons tijd veroorzaken.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 24 June 2021, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mikey1984, van harte welkom hier! Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig werkt als apps zo traag zijn. Als je het ons niet laat weten, weten wij niet (altijd) dat er iets aan de hand is. Goed dat je het aankaart, ik help je graag verder.

Welke tv-ontvanger en Experia Box heb je? Hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experia Box, via een kabel of op een andere manier? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar hoe het gaat met andere functies, zoals live tv kijken. Gaat dat goed of ervaar je daarbij iets soortgelijks? Ik raad je ook aan om de tv-ontvanger een volledige reset (volgens stap 2) te geven, dat helpt in veel gevallen heel goed. 

Blijkbaar nog steeds niets aan gedaan. Ondanks glasvezel is Amazon gewoon niet te kijken. Trage reactie, terug of vooruit spoelen en alles staat minuten lang vast. Is alleen bij Amazon, niet bij Netflix 

Reputatie 5
Badge +3

Dat is exact de reden waarom ik Amazon Prime heb beëindigd. Dit is volgens mij niet een probleem van KPN, maar van Amazon (of dat nu de app op de tv-box of Amazon streaming itself), is . Netflix is wat response betreft een verademing.

Eigenlijk jammer, want hun content is niet zo slecht.

Reputatie 7
Badge +19

@AlbertWeterings   @jojootje  Hi beide. Het kan verschillende oorzaken hebben als het niet lekker werkt.  Als je problemen ervaart met Apps op TV, dan raad ik je eerst aan om de tv-ontvanger een volledige reset (volgens stap 2) te geven, dat helpt in veel gevallen heel goed.

Komt je er niet uit of heb je (andere) vragen, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we iedereen het beste helpen, en houden we het forum overzichtelijk.