Beantwoord

Zwart beeld bij iTV app

  • 19 January 2019
  • 7 reacties
  • 5304 keer bekeken

Zowel bij het kijken van live tv als bij films wordt het beeld na enkele seconde zwart. Het geluid van de uitzending/film loopt wel door. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de iPad opnieuw opgestart. Helaas is het probleem niet opgelost. Wie weet hoe ik dit probleem moet verhelpen?
icon

Beste antwoord door Rianne81 21 January 2019, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Welke versie van iOS draait op die iPad?
Versie 12.1.1.
Enkele dagen geleden kon ik alles nog via iTV kijken.
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren om jou hier verder in te duiken.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rianne, welkom op het forum! Er is bij ons geen storing bekend die dit veroorzaakt. Kun je testen of dit ook gebeurt als je de kwaliteit van de stream lager zet? Dat doe je via het profiel-icoontje, vervolgens instellingen, beeldkwaliteit. Kijk je thuis via WiFi? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik of dit een probleem met de verbinding is
Beste Joran,
Bedankt voor je bericht. Ik heb mijn adresgegevens en klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.
Ik kijk inderdaad via WiFi. Het vreemde is dat de app het vandaag zonder verdere acties weer gewoon zoals vanouds doet. Hopen dus maar, dat het bij deze korte storing blijft.
Reputatie 7
Badge +28
Ik hoop het ook! De reden dat ik om je gegevens vroeg is om de verbinding zelf na te kijken. De snelheid op jouw adres ligt vrij laag maar is voldoende voor iTV Online. Het kan wel problemen geven als je tegelijk de TV-ontvanger aan hebt staan en TV kijkt via de app. Als er toch weer storingen zijn, probeer dan de kwaliteit iets lager te zetten in de app. Ik ben benieuwd of dat effect heeft. Fingers crossed dat het nu eerst spontaan is opgelost 🤞

Het blijft bijzonder dat Kpn na jaren nog steeds dit probleem heeft en dan is het extra vervelend dat dit tijdens een F1 wedstrijd gebeurt. Wat een gedoe, bij mijn vorige provider had ik dit probleem nooit.