Beantwoord

Zwart beeld op de TV

  • 24 November 2019
  • 2 reacties
  • 1088 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg steeds vaker een zwart beeld op de TV tijdens het kijken. Ik kan dat dan alleen oplossen door de schakelaar achterop de interactieve TV kast uit te zetten en na een tijdje (+/- 1 minuut) weer aan te zetten. Ik heb twee interactieve TV kasten en een heeft het probleem de andere niet. Het was eerst eens in de paar dagen, maar inmiddels is dat al één tot vier keer per avond TV kijken. Het menu werkt dan nof wel maar je kunt geen TV kijken.

icon

Beste antwoord door WCPM 27 November 2019, 16:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@WCPM Welkom op ons Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Vervelend dat het kastje steeds zwart beeld geeft. Wat is er te zien op het display van de ontvanger als het beeld zwart wordt? 
Het lijkt erop dat een ontvanger defect is of gebreken heeft. Je zou even de software kunnen updaten. 

  • Menu > Instellingen > 2x gele knop > Fabrieksinstellingen ‘JA’ en Software verwijderen ‘JA’

Dit kan ongeveer 10-15 minuten duren. Veel succes. 
Als de ontvanger wél defect is, wil je dat alvast je gegevens willen invullen in je profiel? dan kan ik even met je meekijken. 

Reputatie 1

@WCPM Welkom op ons Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Vervelend dat het kastje steeds zwart beeld geeft. Wat is er te zien op het display van de ontvanger als het beeld zwart wordt? 
Het lijkt erop dat een ontvanger defect is of gebreken heeft. Je zou even de software kunnen updaten. 

  • Menu > Instellingen > 2x gele knop > Fabrieksinstellingen ‘JA’ en Software verwijderen ‘JA’

Dit kan ongeveer 10-15 minuten duren. Veel succes. 
Als de ontvanger wél defect is, wil je dat alvast je gegevens willen invullen in je profiel? dan kan ik even met je meekijken. 

Hoi Lisa,

 

Het bleek de HDMI kabel te zijn, zie ook mijn reaktie aan PeterG

Reageer