Beantwoord

Zwart scherm bij afspelen On Demand via iTV app

• 26 februari 2018
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik wil een serie afspelen van On Demand via de app. In het begin is er kort beeld, maar vervolgens blijft het scherm zwart en is er alleen geluid. Hoa kan ik dit verhelpen? Niks gezien qua instellingen (NB de HD uitschakelen ook al geprobeerd).
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 maart 2018, 14:45

Roland. Nog even een update. Ik lees net een bericht dat er mogelijk een intern probleem is dat deze melding veroorzaakt. Daar wordt op dit moment aan gewerkt en hopelijk is het dit weekend nog opgelost!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Roland V en welkom op het Forum. Dat is gek. Gaat live tv-kijken wel goed? Wat voor een toestel heb je? Wellicht kun je de app even helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Het klinkt flauw, maar vaak helpt het wel.
Hoi Bart, ik maak gebruik van iPad Air en ja live kijken gaat goed. Ik ga proberen middels verwijderen en opnieuw installeren (met herstart).
Het lijkt t nu te doen, echter bij 1serie/aflevering gaat t na een aantal seconden weer op zwart (en het moment varieert, heel apart)
Reputatie 7
Badge +18
Nou, het scheelt dus iets. Is je iPad helemaal up to date? En heb je andere apparaten waar je ook on demand op kunt kijken, om te testen of daar ook optreedt? Er komt overigens ook een nieuwe iTV-app aan, al kan ik je nog niet precies zeggen wanneer dat zal zijn.
Reputatie 7
Badge +18
Roland. Nog even een update. Ik lees net een bericht dat er mogelijk een intern probleem is dat deze melding veroorzaakt. Daar wordt op dit moment aan gewerkt en hopelijk is het dit weekend nog opgelost!

Reageer