Beantwoord

Zwart scherm KPN iTV

  • 13 april 2018
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Na update KPN iTV op mijn iPad alleen maar zwart scherm, sinds een week werkt KPN hieraan... waarom niet de oude app in ere hersteld? Ook afhankelijk van mijn iPad om bv Ziggo Sport te kijken. Wanneer is dit eindelijk opgelost? Ik verwacht sowieso een korting op mijn factuur.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 april 2018, 15:44

Welkom op ons Forum Marlot. We vinden het net als jij, erg jammer dat de iTV app nog niet werkt zoals we hadden gehoopt. Het is helemaal zuur, wanneer je versie 10.3.3. in gebruik hebt en alleen maar een zwart scherm te zien krijg. We zijn druk bezig met het verbeteren van de app en hopen dat de update voor versie 10.3.3. er snel is. Je geeft aan dat je afhankelijk bent van je iPad om Ziggo Sport te kijken. Als het goed is kan dit nog steeds via Ziggo Sport Go en via de app van Ziggo Sport Go. Hoe het werkt kun je lezen in deze link. Ik hoop dat je hier iets aan hebt tot de update van iTV er is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Welkom op ons Forum Marlot. We vinden het net als jij, erg jammer dat de iTV app nog niet werkt zoals we hadden gehoopt. Het is helemaal zuur, wanneer je versie 10.3.3. in gebruik hebt en alleen maar een zwart scherm te zien krijg. We zijn druk bezig met het verbeteren van de app en hopen dat de update voor versie 10.3.3. er snel is. Je geeft aan dat je afhankelijk bent van je iPad om Ziggo Sport te kijken. Als het goed is kan dit nog steeds via Ziggo Sport Go en via de app van Ziggo Sport Go. Hoe het werkt kun je lezen in deze link. Ik hoop dat je hier iets aan hebt tot de update van iTV er is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marlot66, ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer