Beantwoord

1 Gb niet meer mogelijk?

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Begin van dit jaar heb ik mijn glasvezel abonnement ge-upgrade naar 500 Mbit omdat ik de stap naar 1 Gb net te duur vond. Ik was dan ook blij verrast toen ik zag dat er vanaf 1 juli nieuwe prijzen van toepassing waren waardoor het verschil van 500 Mbit of 1 Gb minder dan 1 Euro zou bedragen. Nu ik mijn abonnement wil laten omzetten is de keuze van 1Gb niet meer mogelijk. Dit zou technisch niet mogelijk zijn terwijl dit al jaren wel mogelijk is geweest !!??

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Me.T 26 July 2021, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Heb je wel een husselabonnement?

Hoi Joep,

 

Ja ik heb een Hussel abonnement (Hussel Internet 500 Mbit/s)

Beste Joep,

 

Schiet mij maar lek maar jij bent erg snel denk ik!?

De keuze is er nu weer aan toegevoegd en inderdaad voor slechts € 0,90 verschil.

Vorige week nog gebeld met KPN en toen kreeg ik de bevestiging dat het inderdaad niet meer zou kunnen. Wijziging heb ik inmiddels ingediend! Dank hiervoor!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Me.T, wat gek dat je in eerste instantie niet kon bestellen, maar heel fin dat het inmiddels tóch gelukt is :blush: De optie had er gewoon bij moeten staan, waarom de optie een poosje weg is geweest is mij een raadsel. 

@Joep1965 is inderdaad erg snel maar werkt niet bij KPN :wink: Hij zal dus niet veel meer voor je hebben kunnen doen dan wellicht een beetje positieve energie jouw kant opsturen :grinning: