Beantwoord

10 dagen zonder internet en telefoon

  • 6 April 2019
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik hen 10 dagen geen wifi. meerdere keren contact op genomen tot nu geen internet
Dus 1/3 van de maand geen dienst gehad maar ik moet voor de hele maand betalen. dat vind ik niet eerlijk.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 April 2019, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Davai, welkom! De situatie is me nog niet helemaal duidelijk. Je geeft aan dat wifi niet werkt en daarnaast geef je aan dat telefonie niet werkt. Mag ik de conclusie trekken dat het internet dan bekabeld ook niet werkt? Welke Experiabox heb je? Heb je deze al eens herstart? Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als laatste ben ik benieuwd wat mijn collega's hebben gezegd. Je geeft aan al meerdere keren contact te hebben gehad, maar het is nog steeds niet opgelost?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.